کاور بازی و تاریخ عرضه WWE 2K22 لو رفت. به نظر می رسد کسی که تصویرش امسال بر روی کاور بازی خواهد رفت کسی نیست جز Ray Mysterio. همچنین مزایای پیش خرید بازی شامل Undertaker Immortal Pack می شود که در آن می توانید به اسکین ها و موارد اضافه دیگری برای شخصیت Undertaker دسترسی پیدا کنید. اگر این اخبار لو رفته صحیح باشد، دسترسی زود هنگام به بازی نیز از اوایل ماه مارچ ۲۰۲۲ و پیش از عرضه بازی شروع خواهد شد.

تاریخ عرضه WWE 2K22 چه زمانی است؟

با وجود اینکه تاریخ عرضه WWE 2K22 تایید نشده، با یک حساب کتاب ساده می توانیم آن را محاسبه کنیم. با توجه مطلب منتشر شده توسط @NilsAhrDE در توییتر که این خبر را لو داده است، زمان دسترسی زود هنگام سه روزه بازی تاریخ ۸ مارچ ۲۰۲۲ (۱۷ اسفند) خواهد بود. پس می توان نتیجه گرفت که تاریخ عرضه رسمی بازی ۱۱ مارچ (۲۰ اسفند) باشد. همچنین این تاریخ با مطلبی که قبلا توسط شرکت ۲K منتشر شده بود و اعلام کرده بود بازی تا ماه مارچ ۲۰۲۲ به تاخیر افتاده است مطابقت دارد.

 

تاریخ عرضه WWE 2K22

همچنین نسخه Deluxe Edition بازی علاوه بر خود بازی، شامل Undertaker Immortal Pack و Season Pass بازی نیز خواهد بود. همانطور که گفتیم، Undertaker Immortal Pack شامل سه اسکین Phantom Mask، Lord of Darkness و Boneyard Match برای شخصیت Undertaker در این بازی خواهد بود. همچنین کارت های MyFACTION EVO و برخی موارد اضافی دیگر برای این شخصیت را نیز شامل می شود.

 

منبع: playstationlifestyle

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 385
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید