خرید از فروشگاه Funzy.ir، که در متن با عنوان فروشگاه/وبسایت به آن اشاره می‎شود، طبق شرایط و قوانین زیر امکان‎پذیر است و خرید از این وبسایت به معنی مطالعه و پذیرش این موارد می‎باشد؛ بنابراین لازم است کاربران، که این عبارت در متن به اعضا و مشتریان فروشگاه اشاره دارد، موارد زیر را مطالعه نموده و دستورالعمل های خرید و استفاده از خدمات فروشگاه Funzy را به کار ببندند. این قوانین به منظور حفظ حقوق کاربران و فروشگاه تدوین شده است.

  1. ثبتنام : برای خرید از فروشگاه و به منظور پیگیری آسان و سریع سفارش خود، ثبت‎نام کاربران در وبسایت Funzy.ir الزامی است.
  • به منظور دستیابی به یک تجربه موفق خرید از فروشگاه و استفاده از خدمات مختلف وبسایت، یک حساب کاربری با اطلاعات صحیح و معتبر در وبسایت ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که اطلاع رسانی وبسایت و ارسال محصول صرفا با اطلاعات تماس ثبت شده در حساب کاربر می باشد. بدیهی است هرگونه خسارت ناشی از ثبت اطلاعات نامعتبر به عهده کاربر خواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال عدم توجه کاربران به این بند را نمی‎پذیرد.
  • این وبسایت متعهد به رعایت قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد.
  • خرید از فروشگاه برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیر است، در غیر اینصورت از والدین خود کمک بگیرید.
  • نام کاربری خود را بر اساس شئونات و عرف جامعه انتخاب کنید. در غیر اینصورت وبسایت عضویت شما را تا تغییر نام کاربری محدود خواهد کرد.
  • اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
  1. ثبت سفارش : به منظور راهنمایی کاربران و همچنین کاهش احتمال خطا، دستورالعمل‎ها و آموزش‎های مربوط به انتخاب محصول مناسب و ثبت سفارش در فروشگاه بر روی وبسایت قرار داده شده است، به کاربران توصیه اکید می‎شود، پیش از اقدام به خرید از فروشگاه، مطالب مذکور را مطالعه نموده و به کار ببندند.
  • مشخصات محصول ( نظیر نام ، Region ، Platform ، Edition ، قیمت و … ) پیش از ثبت نهایی از طریق وبسایت به کاربر ارائه می شود ، بنابراین مسئولیت بررسی این اطلاعات و انتخاب محصول مناسب به عهده کاربر می باشد و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال خرید اشتباه کاربر را نمی‎پذیرد.
  • کلیه محصولات خریداری شده پس ازثبت نهایی و پرداخت وجه توسط کاربر، بین ۱ الی ۲۴ ساعت برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • تغییر سفارش پس از ثبت نهایی حداکثر ظرف مدت ۱ ساعت امکان پذیز می‎باشد ، لذا انتخاب خود را به دقت بررسی و سپس در فروشگاه ثبت کنید؛ درصورت انصراف از خرید ظرف مدت ۱ ساعت پس از ثبت نهایی، فروشگاه با کسر هزینه ۱۰% مبلغ پرداختی را در اسرع وقت به حساب کاربر واریز خواهد کرد.
  • درصورتی که بیش از ۱ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش، کاربر قصد انصراف از خرید ثبت شده را داشته باشد، وبسایت هیچگونه مسولیتی در قبال لغو سفارش و عودت وجه به مشتری را نمی‎پذیرد؛ با این وجود کاربر می‎تواند از طریق صفحه تماس با ما، موضوع را به اطلاع وبسایت برساند و فروشگاه پس از بررسی درصورت امکان‎پذیر بودن لغو سفارش، با کسر هزینه ۲۰% مبلغ پرداختی را در اسرع وقت به حساب کاربر واریز خواهد کرد.
  • کاربران درنظر داشته باشند که پس از ارسال محصول برای مشتری، عودت کد خریداری شده تحت هیچ شرایطی امکان‎پذیر نمی‎باشد.
  • گاها به علت مشکلات حساب های ارزی، یا مشکلات سرویس اینترنت و یا موجود نبودن محصول در بازار، سفارش در مدت زمان اعلام شده توسط وبسایت آماده تحویل نمی گردد، در این موارد وبسایت ضمن دعوت کاربران به شکیبایی، خود را ملزم به ارائه توضیحات و مدت زمان حدودی تکمیل فرایند خرید می داند. بدیهی است در صورت عدم تمایل به ادامه فرایند خرید، کاربر می تواند از سفارش انصراف داده و وجه واریزی در اسرع وقت به حساب کاربر واریز خواهد شد.
  • گاها به علت نوسانات بازار ارز در کشور و … ، این امکان وجود دارد که قیمت درج شده در فروشگاه به‎روز نبوده و قیمت لحظه‎ای محصول در هنگام ثبت سفارش با قیمت موجود در فروشگاه متفاوت باشد، در صورت بروز این شرایط قیمت جدید در اسرع وقت به اطلاع کاربر خواهد رسید و اگر کاربر تمایل به خرید با قیمت اعلام شده را نداشته باشد، فروشگاه موظف به لغو سفارش و عودت وجه واریزی به حساب کاربر می‎باشد، بدیهی است در صورت تمایل کاربر به ادامه فرآیند خرید، محصول خریداری شده پس از واریز مابه‎التفاوت وجه توسط کاربر از طرف فروشگاه ارسال خواهد شد.

 

۳.پرداخت : خرید از فروشگاه Funzy تنها از طریق “درگاه پرداخت اینترنتی” و کارت‎های عضو شتاب امکان پذیر است. در صورت اضافه شدن روش‎های دیگر خرید، این موضوع به اطلاع کاربران خواهد رسید.

  • وبسایت خود را ملزم می‎داند که قیمت محصولات را به منظور ارائه بهترین قیمت پیشنهادی، به طور مرتب به روز رسانی کند.
  • در حال حاضر هیچگونه مالیاتی تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده به قیمت محصولات اضافه نمی‎گردد.
  • پس از پرداخت هزینه و مشاهده تاییدیه نهایی، مراحل ثبت سفارش شما به انجام می رسد و فروشگاه خرید شما را در مدت زمان اعلام شده برایتان ارسال خواهد کرد.
  • کاربران برای خرید از این وبسایت به یک کارت عضو شتاب و رمز دوم خرید اینترنتی نیاز دارند.
  1. محصولات : کلیه محصولات این فروشگاه بازی‎های اورجینال دیجیتال در پلتفرم‎های مختلف شامل       (PC، PS4، Xbox one) می‎باشد که بصورت سی‎دی کی، سریال و لینک گیفت برای مشتریان ارسال می‎شود. محصولات این فروشگاه شامل نسخه فیزیکی یا دیتا دیجیتال بازی نمی‎شوند.
  • سیستم پشتیبانی وبسایت در حد امکان روش‎های دسترسی به دیتا بازی را به کاربران ارائه می‎دهد.
  • وبسایت خود را ملزم به ارائه اطلاعات صحیح و بررسی شده پیرامون هر بازی می داند.
  1. کد معیوب : فروشگاه Funzy صحت محصولات خریداری شده را پیش از ارسال بررسی می‎کند، اما در صورت بروز خطا و معیوب بودن کد، کاربر باید ظرف مدت ۲۴ ساعت از طریق صفحه تماس با ما، خرابی کد را به وبسایت اعلام کند. بدیهی است پس از بررسی و اطمینان، کد جایگزین برای کاربر ارسال خواهد شد.
  2. شکایات : کاربران می توانند هرگونه شکایت از خدمات فروشگاه Funzy را از طریق صفحه تماس با ما برای مدیریت وبسایت ارسال کنند، پس از بررسی از طرف وبسایت با شما تماس گرفته و به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

*هرگونه تغییر در قوانین و مقررات سایت به اطلاع کاربران وبسایت خواهد رسید.