تخفیفات زمستانی بازی های استیم

تخفیفات زمستانی بازی های استیم امسال در فروشگاه funzy.ir آغاز شد. برای شروع تخفیفات زمستانی امسال، ما در ابتدا ۱۰ بازی برتری که با قیمت های بسیار مناسب زیر ۱۵۰ هزار تومان برای شما قابل خریداری است را مشخص کرده ایم که شما در این مطلب لیست و توضیحات این بازی ها را می توانید مشاهده کنید و سپس اگر از هر کدام آن ها خوشتان آمد با کلیک بر روی اسم آن بازی می توانید به صفحه مخصوص آن محصول در فروشگاه رفته و بازی دلخواه خود را خریداری و به مجموعه بازی های استیم خود اضافه کنید.

توجه:

برای خرید هر محصول به صفحه مربوط به آن بازی رفته، نسخه مناسب خود را انتخاب و سپس سفارش خود را ثبت کنید تا سی دی کی بازی برای شما ارسال شود. با توجه به اینکه تمام بازی هایی که در این مطلب معرفی می شوند به صورت دیجیتال و سی دی کی می باشند، لذا شما باید اطلاعات تماس خود را با دقت تکمیل نمایید تا پس از خرید شما از طرف فروشگاه با شما تماس گرفته شده و کد بازی مورد نظر برایتان ارسال شود. بنابراین مسئولیت هرگونه اشتباه در ثبت اطلاعات تماس و وارد کردن اطلاعات غلط بر عهده مشتری بوده و فروشگاه فانزی در این زمینه مسئولیتی را نمی پذیرد.

لیست بازی های قسمت اول حراج زمستانی بازی های استیم

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight یک بازی مولتی پلیر آنلاین ترسناک می باشد که در این بازی چهار نفر در مکانی گیر افتاده اند و قاتلی خطرناک به دنبال آن ها می باشد. کسانی که کنترل این چهار نفر را به عهده دارند باید در طول بازی سعی کنند با روشن کردن تمام ژنراتور ها امکان فرار از دست قاتل خطرناک بازی را بدست آورند. ولی نقش این قاتل نیز در دست نفر پنجم از پلیرهای بازی می باشد که کارش این است که چهار نفر دیگر را پیدا کرده و به قتل برساند.

خرید بازی Dead by Daylight با قیمت ۱۲۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

The Division

چند وقت پیش شرکت Ubisoft اعلام کرد که بازی The Division 2 در راه است و قرار است به زودی در سال آینده منتشر شود. ولی تا زمان انتشار آن هنوز مدت زمان زیاذی باقی مانده است و این زمان به شما اجازه می دهد که قسمت اول این بازی را پیش از انتشار بازی The Devision 2 بازی کنید، و با توجه به قیمت بسیار مناسبی که این بازی در این تخفیفات پیدا کرده، کاملا ارزش امتحان کردن را دارد.

خرید بازی The Division با قیمت ۹۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Donut County

بازی Donut County شبیه بازی Katamari Damacy می باشد، با این تفاوت که در این بازی به جای توپ، یک سوراخ وجود دارد. کار شما در این بازی این است که این سوراخ را در سطح شهر بچرخانید و تمام چیزهایی که روی زمین وجود دارد را به درون آن بکشید. هر چه این سوراخ چیزهای بیشتری را درون خود بکشد بزرگتر می شود، تا جایی که بتواند کل مرحله را بخورد! چه بازی ای می تواند سرگرم کننده تر از این بازی باشد؟

خرید بازی Donut County با قیمت ۱۲۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Fallout: New Vegas Ultimate Edition

بسیاری از طرفداران بازی Fallout از نسخه جدید این بازی، یعنی بازی Fallout 76 به خاطر کیفیت پایین آن نا امید شده اند. بنابراین هیچ چیز برای طرفداران این بازی نمی تواند تجربه مجدد بهترین نسخه از سری این بازی باشد. بازی Fallout: New Vegas حاوی تمامی چیزهایی می باشد که شما ممکن است بتوانید از بازی Fallout انتظار داشته باشید، البته به غیر از حالت بازی آنلاین. شاید تا زمان انتشار بازی The Outer Worlds شما نتوانید هیچ بازی دیگری شبیه این بازی و به خوبی آن را پیدا کنید.

خرید بازی Fallout: New Vegas Ultimate Edition با قیمت  ۵۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Hollow Knight

تمرکز این بازی بسیار فوق العاده در سبک پلتفرمر بر روی کاوش در محیط بازی و نبرد با غول های بازی می باشد، و به دلیل اینکه اگر شما در این بازی کشته شوید تمام پول خود را از دست می دهید و البته برای اینکه بتوانید برای بدست آوردن مجدد آن به بدن خود بازگردید، تمام لحظه های این بازی سرشاز از خطر و هیجان می باشد.

خرید بازی Hollow Knight با قیمت ۱۲۰ هزار تومان 

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

The Orange Box

برای تمام کسانی که تاکنون بازی هایی که در مجموعه The Orange Box وجود دارد را بازی نکرده اند، شاید نخریدن این مجموعه با قیمت بسیار مناسب تنها ۵۰ هزار تومان یک جنایت به حساب بیاید! این مجموعه شامل بازی های Portal ،Team Fortress 2 و تمام نسخه های بازی Half Life 2 می باشد. البته تنها بدی این مجموعه این است که بازی کردن آن باعث می شود که به این فکر بیافتیم که ساخته نشدن نسخه سوم مجموعه بازی های Half Life چه اتفاق بدی برای صنعت بازی های رایانه ای بوده است!

خرید The Orange Box با قیمت ۵۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Portal 2

صحبت از بازی Portal شد! این بازی زیبا آغاز کننده یک سری بازی شد که به Portal 2 ختم شد و بازی های پازل و معماگونه را به اوج خود رساند. اکنون شما می توانید یکی از بهترین بازی های تاریخ این سبک را تنها با قیمت ۳۵ هزار تومان تهیه کنید!

خرید بازی Portal 2 با قیمت ۳۵ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege بدون شک یکی از بهترین بازی های آنلاین چندنفره در سبک شوتر تنها با قیمت ۱۱۰ هزار تومان! واقعا نیاز به توضیح بیشتری در مورد این بازی بسیار پرطرفدار نمی باشد.

خرید بازی Rainbow Six Siege با قیمت ۱۱۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Reigns: Game of Thrones

سریال بسیار محبوب Game of Thrones در ماه آوریل با فصل جدید خود باز خواهد گشت. بنابراین الان زمان بسیار مناسبی می باشد تا یکی از بازی های مرتبط با این سریال را پیش آغاز فصل جدید آن بازی کنید و لذت ببرید.

خرید بازی Reigns: Game of Thrones با قیمت ۴۰ هزار تومان

 

 

تخفیفات زمستانی بازی های استیم

Rocket League

ممکن است که شما فکر نکنید که ایده فوتبال بازی کردن با ماشین ها تبدیل به یک بازی پیچیده و استراتژیک شود. البته اگر شما اینگونه فکر می کنید، حتما Rocket League را بازی نکرده اید. اکنون این بازی را می توانید با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید تا متوجه اشتباه خود شوید!

خرید بازی Rocket League با قیمت ۱۲۰ هزار تومان

 

 

 

این اولین بخش تخفیفات زمستانی بازی های استیم از طرف فروشگاه ما بود، در روزهای آینده با قسمت های بعدی و دیگر بازی های این حراج بزرگ با ما همراه باشید.

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 599
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید