فروش بازی Super Smash Bros. Ultimate در همان روزهای ابتدایی عرضه با سرعت خود را به صدر جدول فروش کشور انگلستان رساند. این بازی با آمار فروش بالایی که در روزهای ابتدایی عرضه بدست آورد توانست تبدیل به پر فروش ترین بازی در ابتدای عرضه در تاریخ این سری بازی و همچنین در تاریخ کل بازی های Nintendo Switch شود.

این بازی در اولین هفته انتشار خود توانست از بازی های Zelda و Mario فروش بیشتری داشته باشد و حتی آمار فروش بازی Super Smash Bros. Ultimate از مجموع فروش بازی های Pokémon Let’s Go Pikachu و Eevee نیز بالاتر بود.

این آمار همچنین بالاترین آمار فروش در ابتدای عرضه تمام بازی های سری Smash در انگلستان است که ۳۰۰ درصد بالاتر از نسخه Wii U این بازی و ۶۰ در صد بالاتر از Smash Bros. Brawl بر روی کنسول Wii می باشد.

البته این آمار بدون در نظر گرفتن فروش نسخه های دیجیتال این بازی می باشد. ( شرکت انگلیسی Chart-Track که مسئولیت محاسبه این آمار را داشته، نسخه های دیجیتال را در آمار فروش خود محاسبه نمی کند. )

این نرخ بالای فروش موفقیت بالایی برای شرکت Nintendo در اواخر سال میلادی می باشد.

البته در جدول فروش هفته گذشته کشور انگلستان، بازی Just Cause 4 که بازی دیگری بود که هفته اول فروش پس از عرضه خود را سپری می کرد، موفقیت بسیار کمتری داشت. آمار فروش نسخه های فیزیکی این بازی با افت فروش ۶۰ درصدی نسبت به نسخه قبلی این بازی، یعنی Just Cause 3 همراه بود. اختلاف زیادی که حتی توسط فروش نسخه های دیجیتال این بازی نیز قابل جبران نخواهد بود. این آمار برای بازی دنیای باز جدید شرکت Square Enix بسیار نا امید کننده می باشد.

جدول فروش هفته گذشته بازی ها در انگلستان

لیست کامل ۱۰ بازی پر فروش این هفته به صورت زیر می باشد:

  1. Super Smash Bros. Ultimate
  2. Red Dead Redemption 2
  3. FIFA 19
  4. Battlefield 5
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Just Cause 4
  7. COD: BLOPS 4
  8. Spyro: Reignited Trilogy
  9. Pokémon Let’s Go Pikachu
  10. Fortnite

منبع: EUROGAMER

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 434
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید