شرکت Rocksteady Games به دلیل پیدا کردن باگ بزرگی در بازی بسیار مورد انتظار خود، Suicide Squade: Kill the Justice League، که نسخه Deluxe Edition آن امروز عرضه شد، مجبور شد در همان ساعت های ابتدایی عرضه، سرور های بازی Suicide Squade را آفلاین کند. این باگ باعث می شد که قبل اینکه حتی بازی را شروع کنید، بخش داستانی آن کامل شود!

 

بالاخره بعد مدت ها انتظار وقت آن رسید که بتوانیم در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با ابرقهرمان هایی مثل “فلش” و “سوپرمن” مبارزه کنیم و آن ها را بکشیم. این بازی برای کسانی که نسخه Digital Deluxe را خریداری کرده باشند سه روز زودتر در دسترس خواهد بود که از امروز آغاز شده است. ولی متاسفانه تعداد زیادی از پلیرهایی که بازی را امروز برای اولین بار باز کردند متوجه شدند که در همان ابتدا با پیغام کامل شدن بخش داستانی بازی روبرو می شوند! این مشکل باعث شد تا Rocksteady Games سرورهای بازی را آفلاین کند و به رفع مشکل بپردازد.

 

این شرکت در حساب کاربری توئیتر خود این خبر را منتشر و اعلام کرد که این بازی که همیشه باید به صورت آنلاین بازی شود برای ساعاتی در دسترس نخواهد بود تا به مشکل رسیدگی شود.

 

سرور های بازی Suicide Squade

 

مشکل پیش آمده که باعث می شد پلیرها با باز کردن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای اولین بار با پیغام کامل شدن بخش داستانی بازی مواجه شوند، مشخص نیست که به چه علت رخ داده ولی Rocksteady Games از پلیرهای خود عذر خواهی و اعلام کرد که به زودی مشکل را حل کرده و اطلاع رسانی خواهد کرد. بنابراین کسانی که نسخه Digital Deluxe را خریداری کرده اند تا سه روز زودتر بازی کنند، همچنان باید منتظر بمانند تا مشکل حل شود.

 

این مساله باعث شد تا بسیاری از پلیرها درخواست کنند که بخش آفلاین به بازی اضافه شود. یک یوزر با نام SynthPotato نوشته: “به خاطر همین مشکلات هست که بازی ها باید بخش آفلاین داشته باشند. این شرکت ها پس یک درس را چند بار باید یاد بگیرند؟” همچنین ghost_motley نوشته: “بخش آفلاین همیشه باید اولویت اول باشد!”

در این رابطه Rocksteady قول داده که امسال بخش آفلاین را هم به بازی اضافه خواهد کرد، ولی این حرف مشکل کسانی که امروز منتظر ماندند تا سرورهای بازی مجدد راه اندازی شوند را حل نمی کند.

 

آپدیت:

سرانجام بعد چند ساعت کار بر روی بازی که باعث شد سرورهای بازی آفلاین باشند، سرانجام Rocksteady اعلام کرد که مشکل حل شده و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League مجدد قابل بازی کردن خواهد بود.

 

سرور های بازی Suicide Squade

منبع: Kotaku

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 318
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید