اگر شما هم جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که مدتی است منتظرید تا سرانجام بازی کردن با کنسول بازی جدید شرکت Valve، یعنی Steam Deck را تجربه کنید، دیگر مدت زمان زیادی از انتظار شما باقی نمانده است. شرکت Valve به تازگی اعلام کرده که با وجود مشکلات زیادی که برای تولید و عرضه این کنسول وجود دارد، Steam Deck در اواخر ماه آینده روانه بازار خواهد شد.
شرکت Valve کنسول بازی Steam Deck را در اواخر ماه جولای معرفی کرده بود و این مساله انکار ناپذیر است که پس از معرفی این کنسول افراد بسیار زیادی از جامعه گیمرها برای بازی کردن بازی های محبوب PC خود بر روی یک کنسول دستی قابل حمل هیجان زده شده اند. حتی مدیر شرکت Epic نیز از ایده این کنسول بازی استقبال کرده و این مساله که کاربران می توانند نرم افزار های مورد علاقه خود را بر روی Steam Deck نصب کنند را یک حرکت بی نظیر خوانده.

 

عرضه کنسول Steam Deck

ولی خوب این مساله را فراموش نکنید که این کنسول بازی در زمانی معرفی شده است که شرکت های تولید کننده قطعات مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی با مشکلات زیادی مواجه هستند و به سختی می توانند تقاضای موجود برای تولید این قطعات را پوشش دهند. شرکت Valve در ابتدا قصد داشت که سفارشات اولین خریداران این کنسول را در ماه دسامبر به دست آن ها برساند، ولی مجبور شد این تاریخ عرضه کنسول Steam Deck را تا اواخر ماه فوریه به تاخیر بیاندازد.
حالا این شرکت در مطلبی که منتشر کرده تایید کرده است که برنامه های شرکت Valve برای عرضه این کنسول بسیار مورد انتظار در اواخر ماه آینده بر سر جای خود قرار دارد. آن ها در این رابطه گفته اند: “بیماری فراگیر جهانی و مشکلات تولید و عرضه، چیزهایی نیستند که از طرف ما قابل قبول باشند.”
همچنین این شرکت اعلام کرده که تاکنون موفق شده دستگاه های بیشتری را برای استودیو های سازنده بازی ها بفرستد تا آن ها بتوانند عنوان های در دست ساخت خود را برای عرضه کنسول بازی Steam Deck آماده کنند. همچنین بازی ها درجه بندی هایی بر اساس اینکه تا چه حدی و با چه کیفیتی بر روی کنسول Steam Deck قابل اجرا هستند، دریافت خواهند کرد و نشان Deck Verified هم به بازی هایی تعلق می گیرد که همیشه با نرخ فریم حداقل ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی Steam Deck قابل اجرا هستند.
همچنین Valve اعلام کرده که به زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد کرد و هم اکنون این کنسول قابل پیش خرید می باشد.

 

منبع: techspot

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 244
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید