محتوای انحصاری بازی Red Dead Redemption II برای PS4

محتوای انحصاری بازی Red Dead Redemption II برای PS4 که پس از ارائه این بازی در این ماه در اختیار کاربران PS4 قرار خواهد گرفت سرانجام توسط شرکت سونی اعلام شد. البته همان طور که قبلا نیز اعلام شده بود این محتوای اضافه تنها در ۳۰ روز اول ارائه این بازی به طور انحصاری در اختیار کاربران PS4 قرار دارد و پس از این ۳۰ روز امکان دسترسی به آن برای کاربران Xbox One نیز امکان پذیر خواهد بود. به هر حال اولین جزئیات این محتوا به این صورت است.

امکان دسترسی به لباس Grizzlie’s Outlaw Outfit چه در قسمت داستانی و چه در قسمت آنلاین بازی. شما می توانید از تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption II از این لباس استفاده کنید. البته در قسمت آنلاین بازی امکانات اضافه دیگری نیز به کاربران ارائه می شود، از قبیل یک اسب.

قسمت آنلاین این بازی که به زودی پس از تاریخ انتشار رسمی بازی، در ماه نوامبر راه اندازی می شود نیز شامل امکانات جدیدی برای کاربران Playstation 4 می باشد.

محتوای انحصاری بازی Red Dead Redemption II برای PS4 در قسمت آنلاین این بازی شامل یک اسب از نژاد عرب با زینی از پوست تمساح و یک سلاح High Roller Double-Action Revolver نیز می شود. این دو مورد فقط در قسمت آنلاین بازی قابل استفاده می باشند که البته پس از یک ماه از تاریخ عرضه بازی در دسترس کاربران Xbox One نیز قرار خواهند گرفت.

بازی Red Dead Redemption II در تاریخ ۲۶ اکتبر ( ۴ آبان ) برای هر دو کنسول بازی Playstation 4  و Xbox One عرضه می شود.

منبع: gameinformer

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 417
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید