پرفروش ترین بازی هفته پایانی سال

بازی Red Dead Redemption 2 از بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۸ بود، و سرانجام توانست سال را با عنوان پرفروش ترین بازی هفته پایانی سال به اتمام رساند. بازی دنیای باز ( open-world ) شرکت Rockstar که برای پلتفرم های PS4 و Xbox One عرضه شده است، در آخرین هفته سال ۲۰۱۸ نیز پرفروش ترین بازی شد، در حالی که در هفته پیش نیز عنوان پرفروش ترین بازی در کریسمس را بدست آورده بود.

بازی FIFA 19 نیز در هفته ای که به ۲۹ دسامبر منتهی می شد دومین بازی پرفروش هفته شد و بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز در رتبه بعدی قرار گرفت. بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز که از عناوین انحصاری Nintendo Switch می باشد با یک رتبه صعود جایگاه چهارم را بدست آورد و جای خود را با بازی Battlefield V عوض کرد.

سایر بازی های جدول ۱۰ بازی پرفروش هفته

البته هیچ بازی جدیدی به ۱۰ بازی برتر در این هفته اضافه نشدند و بازی های Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز همچنان با حضور در رتبه های به ترتیب ۷ و ۹ در میان ۱۰ بازی برتر پرفروش قرار دارند. این ادامه روند موفقیت آمیز فروش عنوان هایی که در دهه ۹۰ میلادی از محبوبیت خوبی برخوردار بودند و اکنون نیز با ساخت مجدد این بازی ها توانسته اند فروش خوبی را بدست آورند باعث شده که شرکت Activision به این روند ادامه داده و تصمیم بگیرد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled را نیز در آینده ای نزدیک برای کنسول های Switch ،PS4 و Xbox One عرضه کند.

با توجه به اینکه عنوان های خاصی قرار نیست در این ماه عرضه شوند، بنابراین به نظر می رسد که این جدول تا زمان عرضه بازی های New Super Mario Bros. U Deluxe و Mario & Luigi: Bower’s Inside Story برای کنسول های Switch و ۳DS با تغییر خاصی روبرو نشود.

جدول کامل ۱۰ بازی برتر را می توانید در ادامه مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که این جدول مخصوص فروش نسخه های فیزیکی بازی ها بوده و نسخه های دیجیتال آن ها را شامل نمی شود.

 

جدول فروش هفتگی کشور انگلستان

  1. Red Dead Redemption 2
  2. FIFA 19
  3. Call of Duty: Black Ops 4
  4. Super Smash Bros. Ultimate
  5. Battlefield V
  6. Forza Horizon 4
  7. Spyro Reignited Trilogy
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  10. Spider-Man

منبع: GameSpot

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 410
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید