بازی Red Dead Redemption 2 نسخه های قبلی این بازی را محو کرد

البته هیچ وقت نمی شد گفت که این مساله اجتناب ناپذیر بوده است، ولی در هر صورت این موضوع به قدری اهمیت دارد که نیاز باشد به آن اشاره کرد. آمار فروش بازی Red Dead Redemption 2 به حدی بالا بوده است که به شدت از نسخه های پیشین این سری بازی های غرب وحشی بسیار فاصله گرفته است.

این بازی در سایه بسیاری از اخبار جنجالی ارائه شد، خبرهایی در محور ناسالم بودن فضای کاری این شرکت و مسائلی از این دست. البته شکی در این نیست که این موضوع باید در ذهن حرفه ای های صنعت گیم و همچنین عموم مردم باقی بماند، چرا که هیچ کس نباید سلامتی خود را به خاطر تمام کردن یک بازی به خطر بیاندازد.

 

آمار فروش بازی Red Dead Redemption 2

 

البته مساله ای که از اهمیت بیشتری برخوردار است این موضوع می باشد که بازی Red Dead Redemption 2 از نظر تجاری تاکنون چه مقدار موفق بوده است. از تاریخ عرضه جهانی این بازی در روز ۲۶ اکتبر ( ۴ آبان ) تا کنون این بازی ۱۷ میلیون نسخه که معادل ۷۲۵ میلیون دلار برای این شرکت درآمد داشته است را تنها در اولین هفته پس از انتشار فروخته است.

شرکت Take-Two، صاحب شرکت Rockstar، اعلام کرده است که بازی Red Dead Redemption 2 در ۸ روز ابتدایی عرضه خود بیش از مقداری که بازی Red Dead Redemption که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود توانسته بود در ۸ سال بفروشد، فروش داشته است!

همچنین با وجود اینکه بازی Red Dead Redemption 2 در اواخر ماه اکتبر عرضه شد، موفق شد که پس از بازی Call of Duty: Black Ops IIII، عنوان دوم را در جدول پر فروش ترین بازی های آن ماه به خود اختصاص دهد. این بازی شوتر شرکت Activition دو هفته زودتر از بازی Red Dead Redemption 2 عرضه شده بود.

بازی Red Dead Redemption در اولین ماه عرضه خود موفق شده بود ۱/۵ میلیون نسخه بفروشد که این عدد بسیار پایین تر از آمار فروش Red Dead Redemption 2 که دومین نسخه این سری بازی است می باشد که توانسته ۱۷ میلیون نسخه بفروشد و این عدد به سرعت نیز در حال افزایش است.

منبع: LADBible

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 478
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید