۱۰ بازی برتر تخفیفات ماه نوامبر پلی استیشن

همانطور که می  دانید، مدتی است که تخفیفات ویژه ماه نوامبر پلی استیشن شروع شده و در حال حاضر روزهای پایانی خود را می گذراند. با توجه به اینکه چیز زیادی تا پایان این تخفیفات باقی نمانده، قصد داریم ۱۰ بازی برتر تخفیفات ماه نوامبر پلی استیشن که بازی های پیشنهادی ما هستند را در این مطلب به شما معرفی کنیم تا اگر هنوز از این تخفیفات بهره نبرده اید، در روزهای پایانی آن بتوانید تصمیم مناسبی بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.

ما این لیست را به دو قسمت تقسیم کردیم، ۵ بازی اول از میان بازی های بزرگتر و معروفتری که توسط استودیوهای بزرگ تولید شده می باشد و ۵ بازی دوم اختصاص دارد به بازی های کوچکتر و معمولا ارزان تری که توسط استودیو های مستقل و با بودجه های کمتر تولید می شوند، ولی به علت طراحی مناسب و ساختار خوبشان ارزش بازی کردن را دارند.

 

۵ بازی اول از ۱۰ بازی برتر تخفیفات ماه نوامبر که AAA می باشند

خوب همانطور که گفتیم، این فهرست ۱۰ بازی برتر تخفیفات ماه نوامبر پلی استیشن را می خواهیم با ۵ بازی به اصطلاح AAA، که به بازی های بزرگی که توسط شرکت های بزرگ و هزینه های بالا ساخته می شوند، می گویند، شروع کنیم.

۱. UFC 4

شاید نیاز به توضیح یا معرفی این بازی بزرگ و پر طرفدار نباشد. بازی UFC 4 بازی انحصاری این سازمان که برگزار کننده مسابقات مبارزات آزاد در بالاترین سطح دنیا می باشد، است که هر چند سال یک بار توسط شرکت بزرگ بازی سازی EA Sports که می توان گفت بزرگترین شرکت تولید بازی های ورزشی است ساخته می شود. بازی UFC 4 نیز آخرین نسخه از این سری می باشد که در سال گذشته تولید شده و نسبت به نسخه های قبلی نیز پیشرفت چشم گیری داشته است.

این بازی هم اکنون با توجه به تخفیف مناسبی که برایش در نظر گرفته شده قیمت خیلی خوبی دارد که می شود گفت بهترین فرصت برای طرفداران این بازی است که هنوز موفق به خرید آن نشده اند.
قیمت اکانت قانونی بازی UFC 4 برای کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در فروشگاه فانزی هم اکنون از ۴۹ هزار تومان تا ۲۴۹ هزار تومان می باشد. جهت خرید می توانید روی عکس زیر کلیک نمایید.

خرید بازی UFC 4

۲. Sekiro™: Shadows Die Twice – Game of the Year Edition

 

این بازی با توجه به تمام موفقیت ها و جوایزی که تاکنون کسب کرده شاید نیاز به تعریف نداشته باشد، ولی همچنان در کمال تعجب دیده می شود که این بازی بعضی مواقع با استقبالی که لایق آن است روبرو نمی شود و طرفداران زیادی نیز ندارد.
البته خوب در انتخاب بازی سلیقه حرف اول را می زند و اگر بهترین بازی تاریخ هم در سبک مورد علاقه شما نباشد، خیلی توجه شما را به خود جلب نکند. ولی بازی Sekiro™: Shadows Die Twice بازی ای است که با وجود سخت بودن ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد و چه فرصتی مناسب تر از یک تخفیف و قیمت ویژه برای این کار؟!
البته این بازی در سبک مجموعه بازی های Souls هست و مسلما طرفداران این سری بازی که تعدادشان هم کم نیست اولین نفرهایی هستند که اقدام به خرید و انجام این بازی می کنند. حالا به هر حال شما شامل هر کدام از این دو دسته باشید و هنوز بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را بازی نکرده باشید، این فرصت را از دست ندهید.
نسخه Game of the Year Edition بازی Sekiro™: Shadows Die Twice هم اکنون با قیمت های زیر در فروشگاه فانزی برای خرید در دسترس است.

ظرفیت ۱: ۱۴۹ هزار تومان
ظرفیت ۲: ۳۹۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۲۹۹ هزار تومان

خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice

خرید بازی Sekiro: Shadows Die Twice

۳. Batman™: Arkham Knight

 

بازی Batman™: Arkham Knight نیز همانند بازی Sekiro: Shadows Die Twice، بازی ای است که در سال انتشارش، یعنی ۲۰۱۵، جوایز بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این بازی درسال های اول کنسول های نسل هشتمی عرضه شد و توجه ها را به خود جلب کرد.
بازی Batman™: Arkham Knight، توسط استودیو Rocksteady ساخته شده و همانطور که از اسم آن پیداست، یک بازی ابرقهرمانی در سبک اکشن ماجراجویی و جهان باز می باشد که یکی از داستان های شخصیت محبوب کامیک های Dc، یعنی Batman را روایت می کند.
شما هم اگر علاقمند به بازی های ابرقهرمانی هستید، اگر طرفدار شخصیت Batman هستید یا حتی اگر فقط می خواهید یک بازی جهان باز اکشن و جذاب را تجربه کنید، بهترین فرصت خود را از دست ندهید! با تخفیف فوق العاده ای که شامل بازی Batman™: Arkham Knight شده، شما هم اکنون می توانید این بازی را با پایین ترین قیمت ممکن برای کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ خود خریداری و تجربه کنید. قیمت این بازی از ۴۹ هزار تومان تا ۱۴۹ هزار تومان می باشد.

خرید بازی Batman: Arkham Knight

خرید بازی Batman: Arkham Knight

۴. eFootball PES 2021 SEASON UPDATE

 

بازی eFootball PES 2021 SEASON UPDATE می توانست به راحتی با توجه به مدت زمانی که از انتشار آن می گذرد جایی در این لیست نداشته باشد، ولی با عرضه شدن نسخه جدید این سری بازی در ماه گذشته همه معادلات را به هم زد. نسخه جدید سری بازی PES که هم اکنون با نام eFootball عرضه شده است تغییرات زیادی داشته، از جمله رایگان بودن آن. ولی کیفیت به شدت پایین و دور از انتظار این بازی، توقعات طرفداران آن را برآورده نکرده و باعث شده پلیرهای این بازی همچنان به بازی کردن نسخه ۲۰۲۱ آن بپردازند.
شما هم ممکن است مثل خیلی های دیگه در صورتی که بازی eFootball PES 2021 SEASON UPDATE تا چند ماه پیش خریداری نکرده بودید، دست نگه داشته بودید تا نسخه جدید آن عرضه شود و با عرضه نسخه جدید از تصمیم خود پشیمان شده اید.
پس حالا این بهترین فرصت برای شماست تا اگر هنوز eFootball PES 2021 SEASON UPDATE را خریداری نکرده اید، اکنون آن را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. یعنی با این قیمت ها:

ظرفیت ۱: ۴۹ هزار تومان
ظرفیت ۲: ۱۴۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۹۹ هزار تومان

خرید بازی PES 2021

۵. Marvel’s Avengers Endgame Edition

 

اینکه این بازی را به عنوان آخرین گزینه انتخاب کرده ایم شاید مشخص باشد. بازی Marvel’s Avengers با وجود اینکه قبل از عرضه بسیار سر و صدا به راه انداخته بود و خیلی ها منتظر انتشار آن بودند، ولی پس از عرضه نتوانست انتظار مخاطبین خود را آنگونه که باید برآورده کند و شاید این مساله باعث شد حتی خیلی از آن هایی که منتظر انتشار این بازی بودند اقدام به خرید آن نکنند.
البته بازی Marvel’s Avengers شاید بهترین بازی سال نبوده، ولی خوب آن قدر ها هم بازی بدی نبود. مخصوصا برای طرفداران مارول و کمیک های ابرقهرمانه آن. پس شما هم اگر یکی از طرفداران مارول هستید چه فرصتی مناسب تر از این برای خرید نسخه Endgame Editon بازی Marvel’s Avengers با یک قیمت بسیار مناسب و ارزانتر از قیمت بدون تخفیف آن.

ظرفیت ۱: ۹۹ هزار تومان
ظرفیت ۲: ۳۴۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۲۴۹ هزار تومان

خرید بازی Marvel's Avengers

۵ بازی دوم از ۱۰ بازی برتر تخفیفات ماه نوامبر که بازی های مستقل و ایندی می باشند

خوب همانطور که گفتیم در ادامه معرفی ۱۰ بازی برتر تخفیفات ماه نوامبر پلی استیشن، قصد داریم علاوه بر معرفی بازی های AAA یا بزرگ، ۵ بازی دیگر نیز معرفی کنیم که این بازی ها توسط استودیو های مستقل و با بودجه های کم تولید شده اند. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با این بازی ها نیز آشنا شوید که شاید تا به حال کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، ولی بازی های فوق العاده ای هستند که قطعا ارزش بازی کردن را دارند.

۱. Frostpunk: Console Edition

 

خوب ابتدا میرویم سراغ بازی Frostpunk که می تواند شناخته شده ترین بازی این مجموعه نیز باشد. این بازی ساخته شده توسط استودیو ۱۱ Bit Studios، اگرچه یک بازی مستقل به شمار می رود، ولی با توجه به سابقه استودیو سازنده آن و محبوب بودن ساخته های قبلی آن ها از جمله بازی This War of Mine، مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. تا حدی که پس از مدتی که این بازی فقط برای PC در دسترس بود، تصمیم به ساخت نسخه Console Edition آن برای کنسول های بازی نیز گرفتند.
نقطه عطف بازی Frostpunk: Console Edition، فضاسازی و خاص بودن گیم پلی آن می باشد. این بازی در دسته بازی های شهر سازی و تلاش برای بقا به شمار می رود. داستان نیز از این قراراست که شما کنترل شهری را به عهده دارید، ولی نه یک شهر عادی، بلکه شهری که در شرایطی عجیب قرار گرفته و خطر سرمای بیش از حد به شدت آن را تهدید می کند و شما باید با تمام این تهدید ها مقابله کرده و شهر خود را به تعالی برسانید.
برای این کار آماده اید؟ پس بهترین فرصت خود برای خرید این بازی با مناسب ترین قیمت را از دست ندهید.
ظرفیت ۱: ۴۹ هزار تومان
ظرفیت ۲: ۱۹۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۱۴۹ هزار تومان

 

۲. Subnautica

 

بازی Subnautica نیز یکی دیگر از بازی های جذاب و منحصر بفرد این لیست است. Subnautica یک بازی اکشن و ماجراجویانه جهان باز می باشد که در دنیای زیر آب و در جهانی خیالی اتفاق می افتد. داستان از این قرار است که سفینه شما در سیاره ای سقوط کرده و حالا شما باید در این دنیا و در زیر آب به کنکاش و جستجو بپردازید. بهترین گزینه برای طرفداران دنیا های خیالی و بازی های ماجراجویانه.
شما می توانید در تخفیفات ویژه ماه نوامبر، بازی Subnautica را با قیمت های فوق العاده زیر برای کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ خود خریداری کنید.
ظرفیت ۱: ۹۹ هزارتومان
ظرفیت ۲: ۲۹۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۱۹۹ هزار تومان

۳. Insurgency: Sandstorm

 

بازی Insurgency: Sandstorm یک بازی به نسبت قدیمی می باشد که البته به تازگی سرانجام و پس از استقبال زیادی که از آن شد به کنسول ها راه پیدا کرده. این بازی ساخته استودیو New World Interactive می باشد که توسط شرکت Focus Home Interactive که در حمایت و انتشار بازی های شرکت های بازی سازی مستقل تبحر و سابقه زیادی دارد منتشر شده.
بازی Insurgency: Sandstorm یک بازی شوتر تاکتیکال و واقع گرایانه می باشد. شاید این بازی به ظاهر شباهت به بازی هایی مثل Call of Duty و Rainbow Six داشته باشد، ولی بسیار واقعی تر از آن هاست. از طبیعی بودن سلاح ها گرفته تا زخم هایی که هر گلوله با توجه به منطقه اثابت به بدن، به شما وارد می کند.
پس اگر طرفدار بازی های شوتر مولتی پلیر آنلاین هستید و ترجیح می دهید بازی نزدیک ترین حالت ممکن به واقعیت را داشته باشد، خرید این عنوان را برای کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ خود با قیمت های زیر فراموش نکنید.
ظرفیت ۲: ۳۹۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۲۹۹ هزار تومان

۴. Desperados III

 

 

این اسم برای گیمرهای قدیمی اسم خیلی آشنای است. گیمرهایی که در دوران طلایی بازی های استراتژیک، انواع و اقسام این بازی ها را روی PC تجربه می کردند و از آن ها لذت می بردند. مخصوصا بازی استراتزیک وسترن سری Desperados.
البته با قدرت گرفتن کنسول ها کم کم بازی های استراتژیک به دلیل عدم استفاده از موس در کنسول به فراموشی سپرده شدند و شرکت های بازی سازی نیز کمتر به ساخت این سبک بازی ها پرداختند. اگرهم بازی ای در این سبک ساخته می شد منحصرا مخصوص به PC بود و به کنسول ها نمی آمد.
تا اینکه چندی پیش، استودیو Mimimi Games با انتشار خبری تمام گیمرهای قدیمی طرفدار Desperados را خوشحال کرد و آن خبر این بود که نه تنها نسخه جدید بازی ساخته می شود، بلکه برای کاربران کنسول ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.
حالا که این بازی قیمت بسیار مناسبی هم پیدا کرده، پس اگر طرفدار بازی های استراتژیک هستید، تجربه این بازی را از دست ندهید.
ظرفیت ۱: ۱۴۹ هزار تومان
ظرفیت ۲: ۳۹۹ هزار تومان
ظرفیت ۳: ۲۹۹ هزار تومان

۵. Shady Part of Me

 

 

بازی Shady Part of Me بازی ای است که نسبتا به تازگی عرضه شده و در دسته بازی های مستقلی است که توسط شرکت Focus Interactive منتشر شده است. این بازی یک بازی پلتفرمی معمایی است که فضایی بسیار جذاب و احساسی دارد.
این بازی شما را به سفری رویاگونه می برد و با ساختار هنری و زیبای خود شما را تحت تاثیر قرار می دهد.
بازی Shady Part of Me هم اکنون با قیمت های زیر بر روی کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس است.

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 490
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید