شرکت Ubisoft، نسخه دموی رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown را یک هفته پیش از عرضه این بازی منتشر کرد. بازی Prince of Persia: The Lost Crown نسخه جدید سری بازی محبوب Prince of Persia است که برای اولین بار در ۱۴ سال گذشته عرضه می شود. نسخه قبلی این سری بازی، بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands بود که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. بازی Prince of Persia: The Lost Crown هفته آینده، یعنی در روز ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) برای کنسول های PlayStation 5 ،Xbox Series X|S و Nintendo Switch و همچنین PC منتشر خواهد شد.

 

دموی رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown را هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت Ubisoft یا از قسمت Store کنسول های خود دانلود نمایید. شرکت Ubisoft درباره این بازی گفته: “وارد این بازی پلتفرمر اکشن – ماجراجویی هیجان انگیز و خوش ساخت شوید. بازی ای که شما را به دنیای اساطیری پارس می برد، جایی که در آن مرزهای زمان و مکان در اختیار شما قرار می گیرد تا آن ها را دستکاری کنید. در نقش شخصیت “سارگون” بازی کنید و با بدست آوردن مهارت در مبارزات آکروباتیک از شمشیرزنی ماهر تبدیل به اسطوره ای فوق العاده شوید و مهارت های جدید شگفت انگیز و قدرت کنترل زمان را بدست آورید.” همچنین درباره نسخه دموی رایگان بازی گفته است: “این نسخه دمو با دقت از بخش هایی از بازی انتخاب شده که قدرت های اولیه کنترل زمان و ویژگی های اصلی بازی را به شما نمایش می دهد و در حالی که شما به خوبی با گیم پلی بازی آشنا می شوید چیزی از داستان آن برای شما لو نمی رود.” همچنین Ubisoft درباره این نسخه دمو اشاره کرده که پیشرفت شما در آن به نسخه اصلی بازی منتقل نخواهد شد.

همچنین Ubisoft با معرفی انتشار این نسخه دمو در حساب توئیتر (X) خود اعلام کرده که با مراجعه به کانال Twitch این شرکت می توانید استریم گیم پلی دموی رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown را مشاهده نمایید.

 

دموی رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown

 

بازی Prince of Persia: The Lost Crown به شکل غیر منتظره ای در ماه می سال گذشته و در رویداد Summer Game Showcase معرفی شد. همچنین وب سایت NME در مطلبی که در رابطه با نقد بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر کرده به این بازی که آن را یک “پلتفرمر دو بعدی جذاب” معرفی کرده ۴ ستاره داده و درباره آن نوشته است: ” بازی Prince of Persia: The Lost Crown به خوبی این سری بازی فراموش شده را دوباره زنده کرده است. مشکلات ریتم کند و گیم پلی تکراری بازی با کمک خلاقیت هایی که در طراحی بخش پلتفرمر بازی به کار رفته، پوشش داده می شود. همچنین تغییرات هوشمندانه ای که در عناصر مترویدوینیا (Metroidvania) بازی انجام شده باعث می شود کسانی که با این ژانر آشنا نیستند به خوبی با بازی ارتباط برقرار کنند.”

 

منبع: NME

 

Published
Categories اخبار
Views 230
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید