State Of Play ماه فوریه ۲۰۲۳ پلی استیشن با بازی Suicide Squad و بازی های PSVR 2 بازگشته است.

معرفی Suicide Squad و بازی های PSVR 2 در State Of Play ماه فوریه ۲۰۲۳

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League محصول استودیوی Rocksteady و بازی های جدید PSVR 2 در ۲۳ فوریه رونمایی خواهند شد.

سونی لایو استریم State of Play جدید را اعلام کرده است که در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۵ اسفند شروع میشود. و ۱۵ دقیقه ادامه دارد که در این ۱۵ دقیقه از ۵ بازی جدید PlayStation VR2 رونمایی خواهد شد.

رویداد اصلی بخش اول State of Play نگاه تازه ای به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League خواهد بود. سونی گفته است که جزئیات و بروزرسانی های گیم پلی جدید بازی به نمایش گزاشته خواهد شد. و نگاه جامع و کاملی به چیزی که طرفداران انتظار آن را میکشند خواهد شد.

تا اکنون تنها کمی از جزئیات بازی آشکار شده است. با توجه به اینکه این آخرین نقش آفرینیKevin Conroy فقید در نقش بتمن خواهد بود، گیم پلی بازی محافظت شده است تا چیزی از آن درز نکند.البته چندین هفته پیش اسکرین شات هایی از سرویس آنلاین بازیSuicide Squad: Kill the Justice League درز کرده بود.

پس از تعویق انتشار بازی از ۲۰۲۲ به بهار ۲۰۲۳ هنوز تاریخی دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است. Rocksteady پیش تر در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که برای انتشار بازی به زمان بیشتری نیاز دارند. در آن زمان کارگردان وقت Rocksteady گفته بود که ” ما تصمیم سختی در جهت اینکه انتشار بازی را به بهار ۲۰۲۳ موکول کنیم گرفتیم. میدانیم که که به تعویق افتادن انتشار بازی برای طرفداران ناخوشایند است، اما میخواهیم تا بازی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم.

منبع:GAMESPOT

منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 182
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید