رانندگی در سطح شهر شاید با وجود ترافیک و محدودیت های زیادی که در آن وجود دارد چندان جذاب نباشد، ولی در بازی The Crew 2، این محدودیت ها که حوصله آدم را سر می برد از میان برداشته شده و شما می توانید با سرعت های بسیار بالا از شهری به شهر دیگر رانندگی کنید و سوار وسیله های نقلیه ای شوید که در سطح جاده می شود با آن ها رانندگی کرد، در آب حرکت کرد و یا حتی در آسمان به پرواز در آمد. در حال حاضر هیچ بازی شبیه به این بازی در بازار وجود ندارد و خبر بهتر اینکه بازی The Crew 2 بصورت رایگان از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ دسامبر ( ۲۲ تا ۲۶ آذر ) در تمامی پلتفرم های PS4 ,Xbox One و PC قابل دانلود و بازی کردن است.

نحوه دانلود و اجرای بازی The Crew 2 بصورت رایگان

تنها مشکل بازی کردن The Crew 2 بصورت رایگان برای صاحبان کنسول های بازی PS4 و Xbox One است که برای دانلود و بازی کردن The Crew 2 بصورت رایگان نیاز به اشتراک PlayStation Plus یا Xbox Live Gold دارند. البته برای کسانی که بر روی PC بازی می کنند، همانند همیشه نیاز به هیچ اشتراک و پرداخت اضافه ای نیست و به راحتی می توانند این بازی را بصورت رایگان از Uplay دریافت و بازی کنند. البته در این نسخه آزمایشی بازی هیچ محدودیتی وجود نداشته و تمامی مود های بازی برای کسانی که The Crew 2 را بصورت رایگان را دانلود می کنند قابل بازی کردن است.

 

البته اگر شما تصمیم به خرید بازی پس از امتحان نسخه آزمایشی آن گرفتید، تمام سیو ها و پیشرفت هایی که در بازی داشته اید به حساب کاربری شما در نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد. همچنین شما می توانید از تخفیف های ویژه ای برای خرید نسخه های مختلف بازی The Crew 2 بهره برید. همچنین برای شیرین تر شدن این نسخه آزمایشی بازی، شرکت Ubisoft یک ماشین رایگان در بازی به تمام کسانی که در این آخر هفته رایگان بازی The Crew 2 شرکت می کنند، اهدا می کند. البته ماشینی که شما دریافت می کنید بستگی به پلتفرمی دارد که در آن مشغول بازی هستید:

  • Xbox One: BMW Z4 GT3 2011
  • PlayStation 4: Maserati Gran Turismo S 2009 – Touring Car Edition
  • PC: Ford GT 2005 – Touring Car Edition

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آخر هفته رایگان The Crew 2 می توانید به بلاگ Ubisoft مراجعه کنید.

 

منبع: GameSpot

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 507
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید