عرضه بازی Path of Exile برای PS4 به تاخیر افتاد و انتظار برای بازی Path of Exile بر روی PS4 طولانی تر شد. شرکت سازنده این بازی، یعنی Grinding Gear Games، اعلام کرد که نسخه Playstation 4 این بازی بر خلاف اعلام قبلی این شرکت در ماه دسامبر عرضه نخواهد شد.

 

دلیل تاخیر عرضه بازی Path of Exile برای PS4

در مطلبی که در بلاگ این شرکت منتشر شده بود، آن ها ضمن عذرخواهی اعلام کردند که این استودیو در محاسبه مدت زمان مورد نیاز برای انجام کارهای مربوط با صدور گواهی نامه های مورد نیاز برای این بازی در روزهای بسیار شلوغ بازه زمانی قبل از کریسمس دچار اشتباه شده و این موضوع باعث تاخیر عرضه بازی Path of Exile برای PS4 شده است.

در حال حاضر شرکت Grinding Gear انتظار دارد که کارهای مربوط با صدور گواهی نامه های مورد نیاز برای این بازی تا ماه ژانویه به پایان برسد و خود بازی به احتمال بسیار زیاد در اوایل ماه فوریه برای PS4 منتشر و عرضه شود. البته این تاخیر ایجاد شده سبب نمی شود که این استودیو کاری بر روی بازی انجام نداده و منتظر صدور گواهی نامه ها بماند، بلکه آن ها می خواهند از این زمان ایجاد شده استفاده کرده و بیشتر بر روی بازی کار کنند تا این بازی بتواند کیفیت بالاتری را از نظر عملکرد و نرخ فریم بر روی PS4 داشته باشد.

این استودیو همچنین اعلام کرده: ” مجددا ما بابت این اتفاق بسیار متاسفیم، ما قول می دهیم که Path of Exile پس از عرضه در سال جدید دارای کیفیت فوق العاده ای بر روی Playstation 4 باشد.

معرفی بازی Path of Exile

بازی Path of Exile یک بازی نقش آفرینی رایگان (free-to-play role-playing) می باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه شد و توسط وب سایت GameSpot عنوان بهترین بازی سال PC را بدست آورد. نسخه Xbox One این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. در ماه می سال ۲۰۱۸، شرکت Tencent که یک شرکت بسیار بزرگ چینی در زمینه اینترنت و بازی می باشد شرکت Grinding Games را خریداری کرد، ولی اعلام شد که این شرکت همچنان به صورت مستقل و بدون دخالت شرکت دیگری به ادامه فعالیت خود می پردازد.

با وجود اینکه نسخه PS4 این بازی در ماه دسامبر عرضه نخواهد شد، ولی بسته الحاقی جدید این بازی با عنوان Betrayal در این ماه ارائه خواهد شد.

منبع: GameSpot

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 364
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید