یک تحلیلگر صنعت بازی های رایانه ای، پیش بینی کرده است که شرکت نینتندو، به دلیل عرضه کنسول نسل جدید خود، دیگر نسخه Pro کنسول نینتندو سوییچ یا همان Nintendo Switch Pro که مدت زیادی است شایعه عرضه آن بر سر زبان ها است را تولید نخواهد کرد.

این نظریه در گزارشی در وب سایت Gameindustry.biz مطرح شد. گزارشی که در آن، این وب سایت از تحلیگرهای نام آشنا صنعت بازی های رایانه ای خواسته بود که پیش بینی های سال گذاشته خود را پس از گذشت یک سال بررسی کرده و علاوه بر آن از آن ها خواسته تا پیش بینی های خود از سال پیش رو را نیز اعلام کنند.

تحلیلگر شرکت Amper، یعنی پیرز هاردرولز، در رابطه با پیش بینی شان از شرکت نینتندو، کنسولی که قرار است ارائه کنند و نظرشان در رابطه با Nintendo Switch Pro صحبت کرده است:

” من در حال حاضر فکر میکنم که در سال ۲۰۲۲ با کاهش فروش Switch، پس از دو سال خیلی خوبی که بازار کنسول های بازی سپری کرد، پیشرفتی در این بازار شاهد نباشیم.”  او در ادامه گفت: “با این وجود، به نظر من باز هم خانواده کنسول های Nintendo Switch پر فروش ترین کنسول در سال ۲۰۲۲ با فروش حدود ۲۱ میلیون دستگاه شوند، که این مساله با کمک عرضه نسخه OLED این دستگاه تحقق پیدا می کند. من انتظار عرضه کنسول Nintendo Switch Pro را در سال ۲۰۲۲ ندارم. طبق پیش بینی های ما، کنسول نسل جدید نینتندو در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، پس با این وجود برای من قانع کننده نیست که کلا شاهد عرضه نسخه Nintendo Switch Pro باشیم.”

 

او همچنین گفته: ” کنسول PS5 از کنسول های Xbox Series X|S پرفروش تر خواهد بود. پیش بینی می شود که این کنسول ها در مجموع حدود ۲۸ میلیون دستگاه فروش داشته باشند. البته باز هم قاعدتا تولید و عرضه کنسول های PS5 و Xbox Series X محدود خواهد بود، ولی به احتمال زیاد این مشکل نیز با نزدیک شدن به آخر سال به تدریج برطرف خواهد شد.”

در حالی که مدت زیادی است که هر چند وقت یک بار صحبت هایی مبنی بر عرضه کنسول Nintendo Switch Pro به گوش می رسد، در ماه جولای سال گذشته، نینتندو رسما اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای تولید همچین کنسولی ندارند. این شرکت در این رابطه گفته بود: “ما صرفا اعلام کردیم که نسخه OLED نینتندو سویچ در ماه اکتبر ۲۰۲۱ به بازار خواهد آمد، و هیچ برنامه دیگری برای ساخت و عرضه نسخه دیگری از این دستگاه در حال حاضر نداریم.”

البته یک خبرنگار با نام “جف گراب” نظر دیگری دارد. او گفته:” من خودم شخصا شنیده ام که نینتندو قرار است در سال ۲۰۲۲ کنسول Nintendo Switch Pro را تولید و عرضه کند. و اگر این اتفاق بیوفتد، این کنسول با کمک پردازنده قویتری که از آن برخوردار خواهد بود، بازی ها را به صورت ۴K اجرا خواهد کرد.”

 

منبع: nme

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 207
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید