آغاز به کار سرویس آنلاین Nintendo Switch

سرویس آنلاین Nintendo Switch در کمتر از یک هفته دیگر آغاز به کار خواهد کرد. شرکت Nintendo در توییتی که امروز آن را منتشر کرد اعلام کرد که این سرویس از تاریخ ۱۸ سپتامبر ( ۲۷ شهریور ) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران می توانند پیش از پرداخت برای این اشتراک، به صورت آزمایشی به مدت یک هفته از سیستم آنلاین Nintendo Switch بهره برند.

همانند Xbox Live و Playstation Network، این سرویس آنلاین Nintendo Switch که به زودی قرار است شروع به کار کند، کاربران را مجبور خواهد کرد که از این پس برای بازی آنلاین بهایی را برای اشتراک این سرویس بپردازند. بازی هایی از قبیل Splatoon 2، Arms و Mario Kart 8 Deluxe. همچنین استفاده از سرویس آنلاین Nintendo Switch تنها راهی است که به کاربران این دستگاه این امکان را می دهد که از Save های بازی های خود به صورت آنلاین بک آپ تهیه کرده و همه جا به آن ها دسترسی داشته باشند.

همچنین برای اینکه استفاده از این سرویس برای کاربران Nintendo Switch جذاب تر باشد، شرکت Nintendo این امکان را نیز برای کاربران فراهم کرده که به صورت رایگان به تعدادی از بازی های قدیمی این شرکت روی کنسول بازی Nintendo Switch دسترسی داشته باشند. این شرکت اعلام کرده است که تعداد ۲۰ بازی در ابتدای آغاز به کار سرویس آنلاین Nintendo Switch در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بازی هایی از قبیل Super Mario Bros. 3 و The Legend of Zelda. همچنین Nintendo اعلام کرده که به شکل منظمی به تعداد این بازی ها افزوده خواهد شد.

هزینه اشتراک سرویس آنلاین Nintendo Switch

هزینه این اشتراک برای مدت زمان یک ماه ۳.۹۹$، برای سه ماه ۷.۹۹$ و برای یک سال ۱۹.۹۹$ خواهد بود که این مبلغ به شکل قابل توجه ای از هزینه اشتراک های آنلاین مشابه در Xbox Live و Playstation Network ارزان تر می باشد. Nintendo همچنین اعلام کرده که به زودی اطلاعات بیشتری از سرویس آنلاین Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این اطلاعات به همراه خبرهای جدیدی در رابطه با بازی هایی که قرار است به زودی منتشر شوند در طی رویدادی به نام Nintendo Direct که در ساعت ۲:۳۰ بامداد روز جمعه قرار است برگزار شود منتشر خواهد شد.

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 452
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید