سال ۲۰۲۲ تا به اینجا پر از اخبار تکان دهنده در صنعت گیم بوده است و ظاهرا باید انتظار اخبار بزرگ بیشتری را از پلی استیشن داشته باشیم. در چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با خرید بعدی سونی در اینترنت و فضاهای مجازی منتشر شده است، ولی باید دقیقا انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

امسال شاهد این بودیم که مایکروسافت شرکت سازنده سری بازی های محبوب Call of Duty، یعنی Activisoin Blizard را خریداری کرد و در حال حاضر در حال بدست آوردن حق استفاده از نمادهای سابق پلی استیشن، یعنی Crash Bandicoot و Spyro the Dragon نیز می باشد. سونی نیز در پاسخ، استودیو سازنده سابق بازی Halo، یعنی Bungie را خریداری کرد.

سونی پس از اعلام خبر رسمی خریداری Bungie، اعلام کرد که این پایان راه نیست و قرار است استودیو های بزرگ دیگری را نیز خریداری کند. البته در حالی که هیچ خبر رسمی و درستی از حرکت بعدی سونی در این راه وجود ندارد، ولی خوب شایعات زیادی در این رابطه هست.

طبق اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد، به نظر می رسید که سونی قصد دارد استودیو Kojima Productions، سازنده بازی Death Stranding را خریداری کند. در حالی که این خرید، می تواند بسیار برای خانواده پلی استیشن خوب باشد، ولی یک فرد آگاه در این رابطه گفته که خرید بعدی سونی بسیار بزرگ تر خواهد بود.

 

این خبر بر اساس حرف های خبرنگاری به نام Jeff Grubb هست که در آخرین قسمت پادکست خود، یعنی Grubbsnax، درباره دلایل خود برای اینکه سونی شرکت Kojima Productions را نخواهد خرید، توضیح داده است. حتی خود هیدئو کوجیما نیز در این رابطه در چند روز گذشته صحبت کرده و اعلام کرده است که استودیو Kojima Productions قرار است به صورت مستقل به فعالیت های خود ادامه دهد، تا این شایعه تقریبا پایان یابد.

در این رابطه Grubb گفته است: “اگر شما شایعاتی را شنیده اید که سونی قرار است شرکت بزرگی را خریداری کند، این شرکت هیچ گاه Kojima Productions نخواهد بود. حداقل تا جایی که من می دانم.” او ادامه داد: “همانطور که این صحبت ها به گوش همه، از قبیل خود من رسیده است، هنوز نامی از این شرکت مشخص نیست. ولی باید شرکت بزرگتری از Kojima Productions باشد.”

 

خرید بعدی سونی

 

در حالی که Grubb هیچ اسمی از این شرکت احتمالی را به زبان نیاورد، حداقل یک تحلیلگر دنیای بازی های کامپیوتری دیگر، در این مورد اعتقاد دارد که هدف حال حاضر سونی، استودیو سازنده بازی های Dark Souls و Elden Ring، یعنی FromSoftware می باشد. دکتر Serkan Toto، رییس شرکت Kantan Games که یک شرکت مشاوره در صنعت بازی های رایانه ای می باشد با بیان این مطلب در توییتر، دلایل خود را نیز اعلام کرده است.

 

البته این اولین بازی نیست که نام FromSoftware در اخبار و شایعات مبنی بر خرید های شرکت سونی دیده می شود و از طرفی این اتفاق می تواند نتایج مثبت زیادی برای PlayStation Studios داشته باشد و آن ها را از گذشته نیز بزرگتر و معتبر تر کند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا شاهد این اتفاق خواهیم بود یا خیر.

 

منبع: GAMING BIBLE

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 280
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید