اطلاعاتی تازه در رابطه با عرضه PS5

به گفتهٔ سونی، تا پایان سال میلادی، عرضه PS5 در فروشگاه‌ها افزایش می‌یابد.

بالاخره، کنسول جدید سونی، پلی استیشن ۵، در جهان عرضه شد. بااینحال، به خاطر شیوع بیماری همه‌گیر کوید ۱۹، میلیون‌ها خریدار به فروشندگان اینترنتی مراجعه کردند، امری که انجام آن محال از آب در آمد؛ خریداران بسیار از جای جای جهان نتوانستند پی‌اس۵ را اینترنتی سفارش دهند.

از آنجایی که میزان تقاضا به شدت از میزان عرضه بالاتر بوده است، بازار سیاه بزرگی برای کنسول تازه از راه رسیده به وجود آمده است تا جایی که چهارشنبه صبح،  مدل ۵۰۰ دلاری پی‌اس۵، روی سایت stockx به قیمت ۱،۰۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

آخرین ابراز نظر سونی در رابطه با عرضه PS5

اما بد نیست پیش از آنکه دوبرابر خرج کنید از آخرین ابراز نظر سونی در این رابطه، مطلع شوید. سونی چهارشنبه صبح در توییتر نوشت:«میزان تقاضا برای پی‌اس۵ تا حدی است که پیش از این سابقه نداشته، بنابراین، تایید می‌کنیم که  پیش از اتمام سال، تعداد بیشتری پی‌اس۵ در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت. با فروشندگان محلی خود در تماس باقی بمانید.»

عرضه PS5

روشن نیست که تاکنون دقیقاً چند دستگاه پلی‌استیشن ۵ فروخته شده اند.

سونی عرضهٔ پی‌اس۵ را بزرگ‌ترین عرضه‌ای که تاکنون داشته می‌داند،  و مدیران اجرایی این شرکت پیشبینی می‌کنند که تعداد  فروش پی‌اس۵ در سال مالی نخست، رکورد ۷.۶ ملیونی پی‌اس۴ را ناچیز جلوه دهد.

بااین‌حال، برای بسیاری که موفق نشدند پی‌اس۵ را در زمان عرضه دریافت کنند، روشن نیست که باید تا چه زمان صبر کنند.

سونی این کنسول بازی جدید را مستقیماً به مصرف‌کننده‌ها می‌فروشد، بااین‌حال،  به میزان کافی تدارکات دیده نشده است. فروشگاه زنجیره‌ای  GameStop اعلام کرده است که در ۲۷ نوامبر، مصادف با جمعهٔ سیاه، پی‌اس۵ در فروشگاه‌های آن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد،  اما نمی‌تواند تعدادی بیشتر از دو کنسول برای هر فروشگاه را تضمین کند.

همچنین، فروشگاه زنجیره‌ای والمارت  در جمعه‌ٔ سیاه پی‌اس‌۵ خواهد داشت، اما خرید آنها فقط از طریق سایت آن ممکن است. از طرف دیگر، بست بای اعلام کرده است که تا پایان فصل تعطیلات هیچ کنسول پی‌اس۵ دیگری برای فروش ندارد.

 

منبع:Business Insider

نویسنده بهزاد افشار
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 993
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید