نویسنده تحسین شده داستان Wings of Fury از مجموعه داستان های Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، یعنی “بریتنی موریس” به تیم سازنده بازی Spider-Man 2 در استودیو Insomniac Games اضافه شد.
“موریس” که پیش از این هم تجربه حضور در صنعت بازی های رایانه ای را با کار کردن روی بازی فوق العاده جذاب Subnutica که داستان آن ماجراجویی در دنیایی در زیر آب ها است، داشته است، این خبر را از طریق حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد.

 

بازی Spider-Man 2

موریس به عنوان نویسنده در Spider-Man 2 کار خواهد کرد

موریس به تیم سازنده بازی Spider-Man 2 در نقش نویسنده اضافه شده است. در پاسخ به توییت او، هوادارانش درخواست های زیادی در رابطه با توضیحات بیشتر در این مورد را کرده بودند. البته بازی Spider-Man 2 قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود و با توجه به زمان زیادی که تا عرضه این بازی باقی مانده، انتظار نمی رود که استودیو Insomniac Games به زودی چیز خاصی از این بازی را به نمایش بگذارد. در حال حاضر این استودیو هنوز در مرحله استخدام افراد مناسب برای کار بر روی این پروژه بزرگ می باشد. البته با چیزی که همیشه از Insomniac Games شاهد بودیم، آن ها معمولا در مدت زمان نه چندان طولانی ای، بازی ای با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. پس دور از ذهن نیست اگر انتظار داشته باشیم که در سال جاری میلادی، بخشی از این بازی به نمایش گذاشته شود.

 

بازی Spider-Man 2

احتمالا Spider-Man 2 عنوانی خواهد بود که به فروش PS5 کمک خواهد کرد

یک بازی که به مارول تعلق دارد، یک ابرقهرمان محبوب، استودیو Insomniac Games، ترکیب این سه مورد قطعا منجر به فروش بیشتر PS5 خواهد شد. بازی Spider-Man شاید بزرگترین بازی ای باشد که تولید کننده کنسول آرزو داشتن آن را به عنوان یک بازی انحصاری داشته باشد. تا کنون نیز نسخه های پیشین این بازی فروش زیادی را برای سونی به همراه داشته اند. پس قاعدتا نسخه بعدی این بازی که انحصارا متعلق به PS5 هست، افراد زیادی را تشویق به خرید این کنسول خواهد کرد.

 

منبع: playstationlifestyle

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 305
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید