تاریخ انتشار بازی Metro Exodus اعلام شد و این بازی این بار مقداری زودتر از چیزی که دفعه قبل اعلام شده بود عرضه خواهد شد. شرکت های ۴A Games و Deep Silver اعلام کردند که بازی گلد شده است و در تاریخ ۱۵ فوریه ( ۲۶ بهمن ) عرضه خواهد شد، نه در تاریخ ۲۲ فوریه ( ۳ اسفند ) که قبلا اعلام شده بود. ( گلد شدن بازی به این معنی می باشد که مراحل ساخت بازی کاملا تمام شده و امکان تولید دیسک های بازی وجود دارد.)

ویدئوی تیتراژ بازی Metro Exodus

برای جشن گرفتن اعلام این خبر، استودیو سازنده بازی Metro Exodus، تیتراژ این بازی را که توسط همان استودیویی ساخته شده است که ساختن تیتراژ سریال های معروف Game of Thrones و Westworld بر عهده داشته است، منتشر کرده که ویدئوی این تیتراژ را در اینجا می توانید مشاهده کنید:

 

توضیحات بیشتر عوامل شرکت Deep Silver در رابطه با تاریخ انتشار Metro Exodus و خود بازی

مدیر شرکت Deep Silver، یعنی Klemens Kundratitz، در این رابطه گفت: “طرفداران ما صبورانه برای بازی Metro Exodus از زمانی که این بازی در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ معرفی شد، صبر کرده اند. ما یک بار تاریخ انتشار بازی Metro Exodus را به عقب انداختیم تا مطمئن شویم شرکت “۴A Games” که وظیفه تولید بازی را به عهده دارد، زمان کافی را برای پیاده سازی دیدگاه های بلند پروازانه خود در این بازی را دارد. ولی در حال حاضر ما مفتخر هستیم که اعلام کنیم بازی Metro Exodus گلد شده است و اکنون می توانیم تاریخ عرضه بازی را به یک هفته جلوتر، یعنی تاریخ ۱۵ فوریه ( ۲۶ بهمن ) بیاندازیم.”

بازی Metro Exodus به نظر می رسد که از مدل کلی رایج در سری بازی Metro بزرگتر شده باشد، بدون اینکه یک بازی دنیای باز ( open-world ) باشد. در این رابطه Huw Beyon گفته است:

“من فکر می کنم که برای طرفداران بازی Metro خیلی مهم باشد که این مساله را مشخص کنیم که بازی Metro Exodus یک بازی دنیای باز نمی باشد. این بازی مجموعه ای از مراحل مختلف می باشد که شما در یک ترتیب خطی باید این مراحل را پشت سر هم بازی کنید. همچنین شما از همان آغاز بازی شاهد ساختار سنتی مراحل بازی همانند نسخه های قبلی بازی Metro خواهید بود. بازی برای شما بسیار آشنا می باشد و همان طور که در E3 نیز نشان دادیم، نوع جدیدی از مراحل نیز به این بازی اضافه شده است که آن ها را مراحل زنده ماندن در یک جعبه شنی ( sandbox survival ) نامیده ایم. هر کدام از این مراحل ممکن است ساعت ها به طول انجامند، که این مدت زمان به مقدار چند روز درون بازی خواهد بود.”

نسخه هایی که قرار است از این بازی منتشر شوند

بازی Metro Exodus یک نسخه کلکسیونی ارزشمند نیز خواهد داشت که قیمت آن ۲۳۵ دلار اعلام شده است. همچنین یک نسخه Limited Edition که حاوی art book و season pass می باشد نیز با قیمتی کمتر از نسخه کلکسیونی بازی عرضه خواهد شد. این بازی برای پلتفرم های PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

 

منبع: GameSpot

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 401
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید