طرفداران پلی استیشن پس از اینکه هیدئو کوجیما عکس بالا را دو شب گذشته و بدون هیچ توضیح اضافه ای در صفحه توییتر شخصی خود منتشر کرد بسیار هیجان زده شدند. تنها نتیجه گیری که از این حرکت کوجیما می شد کرد، این بود که در ادامه ماجرا خریداری استودیو های بزرگ بازی سازی توسط سونی و مایکروسافت، خریده شدن Kojima Productions توسط سونی نیز صورت گرفته است.

 

البته تنها دو ساعت پس از انتشار این توییت، کوجیما در توییت دیگری بیان کرد که سوتفاهمی اتفاقی افتاده است و استودیو Kojima Productions فعالیت های خود را بصورت مستقل ادامه خواهد داد:

 

دلیل وجود تصویر بازی Death Stranding در این عکس این است که این بازی از بازی های انحصاری پلی استیشن محسوب می شود، و این عکس نمی تواند اثبات خریده شدن Kojima Productions توسط سونی باشد. ولی باز هم انتشار این عکس توسط کوجیما و بدون هیچ توضیح اضافه ای بسیار عجیب می باشد، مخصوصا با در نظر گرفتن این مساله که قاعدتا کوجیما از عواقب این حرکت خود اطلاع داشته است.

 

برخی از گمانه زنی های حاکی از آن است که همانند Bungie، استودیو Kojima Productions نیز قرار است بصورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد، در حالی که توسط سونی خریداری شده است، ولی با وجود اینکه هنوز هیچ چیزی بصورت رسمی در این رابطه اعلام نشده، احتمال اینکه این اتفاق نیز نیافتاده باشد بیشتر است. برخی هم اشاره می کنند به داستانی که برای استودیو Bluepoint اتفاق افتاد. آن ها نیز دقیقا در رابطه با همچین شایعه ای پاسخی همانند پاسخ کوجیما را دادند و اعلام کردند که به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد، ولی پس از مدت کوتاهی بصورت رسمی اعلام شد که توسط سونی خریداری و به خانواده پلی استیشن پیوسته اند.

 

کوجیما پس از این اتفاقات به فعالیت های عادی خود بر روی توییتر ادامه داده است. هیچ خبری هم که هم اکنون و پس از بازی Death Stranding، استودیوی Kojima Productions بر روی چه بازی ای در حال کارکردن است در دسترس نمی باشد.

 

منبع: Forbes

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 265
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید