بزرگترین آپدیت سال دوم بازی Insurgency: Sandstorm با عنوان Operation: Accolade در دسترس قرار گرفت. این بروز رسانی تاثیر گرفته از محتوایی است که پلیرهای این بازی برای آن ساخته بودند و حالا سازندگان بازی بهترین های این خلاقیت های پلیرهای بازی را انتخاب کرده و با کیفیتی بالاتر وارد بازی کرده اند.

استودیو سازنده بازی، New World Interactive و ناشر آن، Focus Entertainment با ادای احترام به جامعه پلیرهای این بازی، چهارمین سال تولد بازی Insurgency: Sandstorm را جشن گرفتند. آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm که نسخه ۱.۱۴ این بازی محسوب می شود، چهارمین و آخرین آپدیت بزرگ بازی در سال دوم، یعنی Year 2 Pass به حساب می آید.

 

 

 

تریلر این آپدیت را در اینجا مشاهده کنید تا با آخرین محتوای این بازی که تاثیر گرفته از جامعه پلیرهای آن است آشنا شوید. آپدیت Operation: Accolade شامل یک نقشه جدید، سلاح ها و شخصیت های جدیدی است که همه آن ها بصورت رایگان به بازی اضافه خواهند شد. همچنین محتوای قابل دانلود پریمیوم جدید نیز برای کسانی که Year 2 Pass یا نسخه Gold Edition بازی را خریداری کرده اند در دسترس است که البته بصورت جدا نیز قابل خریداری است.

 

آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm

 

خود را مسلح کنید و برای مبارزه زیر درخشش ساعت طلایی در نقشه جدید بازی که Last Light (آخرین نور) نام دارد آماده شوید. این نقشه جدید با الهام گرفتن از مواردی که طرفدارهای بازی در رویدادی که برای طراحی نقشه جدید برگزار شده بود ارائه کردند، ساخته شده است. المان های جدیدی برای طراحی داخل ساختمان ها اضافه شده و همچنین محوطه کشتی های نظامی کاملا جدیدی نیز اضافه شده که اتمسفر یک شهر ساحلی لوکس را کامل کرده است. با استفاده از اسلحه های جدید خود، یعنی Micro Dynamic Rifle (MDR) و SG 552، در مبارزه های با فاصله های کوتاه و متوسط در خیابان های شهر “مونت کارلو خاور میانه ای” شرکت کنید.

اسلحه MDR یک سلاح ماژولار امریکایی با کالیبر ۹۶۰ میلیمتر و نرخ آتش ۷.۶۲ تیر در ثانیه است. اسلحه SG 552 نیز یک سلاح سوییسی است که به آسان بودن استفاده از آن معروف است.

 

آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm

محتوای رایگان آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm:

  • نقشه جدید Last Light
  • اسلحه جدید Security Weapon: MDR
  • اسلحه جدید Insurgent Weapon: SG 552
  • تجهیزات جدید Security Gear Set: Scout
  • تجهیزات جدید Insurgents Gear Set: Rebel

نحوه طراحی این سلاح ها و اسکین های آن ها با توجه به نتایج رویدادی که نظر پلیرها در آن خواسته شده بود با در نظر گرفتن بالاترین آرا بوده است.

 

آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm

 

محتوای پریمیوم آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm:

  • بسته اسکین جدید اسلحه Security Weapon Skin Pack: Worn Veteran
  • بسته اسکین جدید اسلحه Insurgent Weapon Skin Pack: Rust & Wrap
  • تجهیزات جدید Security Gear Set: Pilot
  • تجهیزات جدید Insurgent Gear Set: Biker

 

آپدیت Operation: Accolade بازی Insurgency: Sandstorm

 

این نکته را هم در نظر داشته باشید که نسخه Deluxe Edition بازی شامل تمام محتوای سال اول (Year 1) و نسخه Gold Edition شامل تمام محتوای سال ۱ و ۲ (Year 1 and Year 2) می باشد و برای تمامی پلتفرم ها نیز در دسترس هستند. و البته سازندگان بازی اعلام کرده اند که محتوای جدید برای سال جدید بازی نیز در دست ساخت می باشد و اطلاعات مربوط به آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

منبع: Focus Entertainment

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 236
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید