Hogwarts Legacy مورد حمله ی انتقاد ها قرار گرفت

Hogwarts Legacy احتمالا مورد انتظار ترین بازی برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ است. اما مشارکت بازی با جی کی رولینگ، به دلیل نظرات و صحبت اخیر خالق دنیای هری پاتر هیاهوی بزرگی بر پا کرده است.

پیش تر، منتقدین در حرکتی اعتراضی دست به اسپویل کردن داستان بازی در فضای مجازی زدند.

و وبسایتی راه اندازی شد تا استریمر هایی را که در توییچ بازی را اسپویل میکردند را شناسایی کند. تا مشخص شود که واقعا از روی اطلاعات دست به انجام اینکار میزدند یا هدف دیگری داشتند. به طور کلی استریمرها به دو دسته تقسیم میشدند. دسته ی اول میگفتند که این اتفاقات تعرض هدفمند شده ای را تشویش میکند در حالی که دسته ی دیگر این را اتفاق خوبی میدانستند تا معلوم شود چه کسی انتقادش واقعا از بازی است و هدف دیگری ندارد.

Hogwarts Legacy به دلیل رخ دادن وقایع نگران کننده متعددی که در حین ساخت و انتشار بازی رخ داده است، منحصر به فرد است. برای مثال فردی از یوبیسافت ادعا کرده است که اقدامات لازم جهت جلوگیری از خراب کردن و مسموم کردن کمپانی منتشر کننده ی بازی صورت نگرفته است.

اما هیچ کمپینی در برابر حمایت از Assassin’s Creed Mirage اتفاق نیوفتاد.

از آنجایی که ممکن است شنیده باشید Hogwarts Legacy نمرات خوبی بدست آورده و انتظارات طرفداران دنیای هری پاتر را که مدت ها منتظر یک بازی جهان باز در دنیای جادوگری بودند را برآورده کرده است.

اگر قصد تجربه ی بازی Hogwarts Legacy را دارید توصیه میشود که اسم این بازی را در شبکه های اجتماعی تا زمان اتمام خط داستانی بازی میوت کنید تا از اسپویل شدن آن جلوگیری کنید. به نظر میرسد که این آشوب های به وجود آمده حول محور بازی و جی کی رولینگ و حتی کمپانی منتشر کننده ی آن به این زودی ها تمام نخواهد شد.

منبع:GAMINGBIBLE

منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 221
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید