در ماه ژانویه ۲۰۲۲ امکان بدست آوردن یک اسکین رایگان در فورتنایت وجود دارد. همانطور که میدانید اسکین ها نقش بسیار بزرگی را در توسعه و پیشرفت بازی فورتنایت تاکنون داشته اند. بازی فورتنایت علاوه بر آن که یکی از بهترین بازی های بتل رویال تاکنون بوده است، در زمینه وارد کردن شخصیت های مهم بازی های دیگر به بازی خود نیز تاکنون بسیار فعال و موفق ظاهر شده است. تابحال در کدام بازی شاهد این بوده اید که شخصیت های بازی های بزرگ دیگری از قبیل Kratos از God of War، شخصیت Master Chief از Halo و Aloy از Horizon Zero Dawn در آن حضور پیدا کنند؟ بسیاری از اسکین های این بازی با خریدن بتل پس و بالا بردن لول در بازی بدست می آیند و یا باید با استفاده از V-Bucks در فروشگاه بازی خریداری شوند که با وجود هزینه ای که به همراه دارند شاید خیلی ایده آل نباشند و همواره پلیر های دنبال بدست آوردن اسکین رایگان در فورتنایت هستند.

 

اسکین رایگان فورتنایت

نحوه ارائه اسکین های رایگان در فورتنایت

البته Epic Games نیز از این موضوع آگاه هست و برای جلب رضایت کاربران بازی هر چند وقت یک بار رویدادی را برگزار می کند و از این طریق اسکین های رایگانی را در اختیار پلیرهای بازی قرار می دهد. به عنوان مثال، در آخرین رویداد برگزار شده در این بازی، یعنی Fortnite Winterfest 2021، اسکین های Polar Peely و Krisabelle بصورت رایگان به شرکت کنندگان این رویداد داده شد. هرچند این رویدادها کم و با فاصله زمانی های زیادی برگزار می شوند، ولی خوب اسکین های رایگانی در آن ها ارائه می شوند که فقط مختص همان رویداد نیز هستند و پس از اتمام رویداد به هیچ طریقی نمی تواند دوباره آن ها را بدست آورد و این باعث می شوند که این اسکین ها با وجود رایگان بودن بسیار خاص باشند.

 

اسکین رایگان فورتنایت

اسکین رایگان فورتنایت برای ماه ژانویه ۲۰۲۲

خوب حالا بپردازیم به اسکینی که در حال حاضر بصورت رایگان در دسترس می باشد. در حال حاضر تنها اسکین Sultura به همراه پیک اکس Cybersaber در این بازی بصورت رایگان و فقط برای کاربران پلی استیشن در دسترس است. برای بدست آوردن این اسکین تنها لازم است که اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید و با مراجعه به استور پلی استیشن این اسکین را بصورت رایگان دریافت کنید. البته با در نظر گرفتن این نکته که یوزر فورتنایت شما بر روی تمامی پلتفرم ها قابل استفاده است، پس از دریافت این اسکین از استور پلی استیشن، می توانید آن را بر روی PC و Xbox یا هر پلتفرم دیگری که بر روی آن بازی می کنید نیز استفاده کنید.

 

اسکین رایگان فورتنایت

اسکین های رایگان فورتنایت تاکنون

در اینجا لیستی از اسکین های بازی فورتنایت که تاکنون بصورت رایگان برای شما در دسترس بوده اند را تهیه کرده ایم. البته همانطور که قبلا نیز اشاره شد، متاسفانه این اسکین ها در حال حاضر کلا از هیچ روشی قابل بدست آوردن نیستند ولی مشاهده لیست آن ها باعث می شود دیدگاه بهتری نسبت به نحوه ارائه اسکین رایگان در فورتنایت پیدا کنید.

Aloy:

بدست آوردن رنک بالا در Aloy Cup

Beast Boy:

بدست آوردن رنک بالا در Teen Titans Cup

Blizabelle:

وارد شدن در بازی از طریق Epic Games Launcher

Frost Squad:

کامل کردن چالش های Operation Snowdown

Krisabelle:

باز کردن یک هدیه در Winterfest 2021

Polar Peely:

باز کردن یک هدیه در Winterfest 2021

Rainbow Raicer:

کامل کردن چالش های Refer A Friend

Ruby Shadows:

وارد شدن در بازی از طریق Epic Games Launcher

 

Snowmando:

کامل کردن چالش های Snowdown

The Flash:

بدست آوردن رنک بالا در Flash Cup

Webster:

بدست آوردن رنک بالا در Spring Breakout Cup

Wonder Woman:

بدست آوردن رنک بالا در Wonder Woman Cup

همانطور که مشاهده می کنید اکثر این اسکین های رایگان یا ارتباط به تورنمنت های رقابتی بازی دارند و یا به مناسبت رویدادی به مدت محدودی در دسترس هستند. به عنوان مثال پلیرهایی که قصد بدست آوردن اسکین Aloy را داشتند، باید در تورنمنت مربوط به او در زمانی که این اسکین معرفی شده بود شرکت می کردند. البته در آن زمان این اسکین را از آیتم شاپ بازی نیز می شد با خرج کردن V-Bucks خرید، ولی خوب امکان بدست آوردن رایگان آن با پیروزی در تورنمنت نیز وجود داشت. این تورنمنت ها معمولا چند روز پیش از شروع در بازی معرفی و اطلاع رسانی می شوند. پس از حالا اخباراین بازی را به دقت دنبال کنید تا اسکین های رایگان آینده را از دست ندهید.

 

منبع: screenrant

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 446
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید