بار دیگر بازی فورتنایت برای این هفته چالش ها و ماموریت های زیادی را برای پلیر های این بازی فراهم کرده است تا با انجام دادن آن ها بتوانند XP های زیادی را بدست بیاورند. نابود کردن سه نوع مختلف کاکتوس در فورتنایت یکی از چالش های این هفته این بازی محبوب است و این کاکتوس ها فقط در مناطق خاصی از نقشه بازی پیدا می شوند. این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید کجا می توانید این کاکتوس ها را پیدا کرده و ماموریت خود را انجام دهید.

در حال حاضر این بازی بتل رویال بسیار محبوب در میانه راه این فصل بخش سوم خود است. این فصل بازی فورتنایت شامل تغییرات زیادی بوده است، از قبیل یک نقشه کاملا جدید که شامل گونه های گیاهی جدیدی در این بازی می شود. مانند منطقه کاج های چوبی (Timber Pines) که به خوبی نیز نامگذاری شده است. البته ماموریتی که در حال حاضر در مورد آن می خواهیم صحبت کنیم مربوط به کاکتوس های موجود در بازی می شود که در مناطق مختلفی وجود دارند.

 

کاکتوس در فورتنایت

 

کاری که در این ماموریت باید انجام دهید همانگونه که از اسمش نیز پیداست کاملا مشخص است و نیاز نیست کار خاصی انجام دهید. تنها نکته این ماموریت این است که این کاکتوس ها را در کجا می توانید پیدا کنید. پلیرها در این بازی باید سه نوع مختلف از کاکتوس را نابود کنند که تمامی آن ها را در منطقه صحرایی جنوب نقشه می توان پیدا کرد. بهترین جایی که این سه گونه مختلف کاکتوس را در نزدیکی یکدیگر می توانید پیدا کنید بخش شمال شرقی منطقه Haven’s Oasis می باشد. این منطقه در بخش غربی منطقه صحرایی نقشه قرار دارد. این گیاهان کاکتوس در بازی فورتنایت سه گونه دارند: یک گونه به رنگ سبز-آبی که یک گل بالای آن قرار دارد. یک گونه کلیشه ای بلند ساگوارو (کاکتوس های بسیار بزرگی که بومی شمال مکزیک و غرب ایالات متحده هستند.) و یک گونه کلیشه ای دیگر که کوتاه و مشابه یک درختچه است.

 

کاکتوس در فورتنایت

 

با توجه به این مساله که کاکتوس ها فقط در منطقه صحرایی بازی قرار دارند، این ماموریت، این منطقه را تبدیل به بخش خطرناکی از نقشه بازی خواهد کرد، چرا که اکثر پلیرها به این منطقه می روند تا ماموریت خود را انجام دهند و شما باید مراقب باشید که قبل انجام ماموریت خود کشته نشوید. البته آیتم جدیدی در بازی فورتنایت عرضه شده که می تواند در چنین شرایطی به زنده ماندن شما کمک کند. از امروز پلیرها به آیتم مهمانی پیتزا (Pizza Party) در فورتنایت دسترسی خواهند داشت. این آیتم منحصر بفرد یک پیتزا قارچ کامل است که وقتی شما آن را به زمین میاندازید تبدیل به ۸ قطعه می شود که هر کدام آنها می توانند همزمان ۲۵ واحد از جان و زره شما را پر کنند. پلیرها می توانند دو قطعه از این پیتزا را با خود حمل کنند که این دو قطعه به راحتی می تواند جان شما را کامل پر کرده و زره شما را نیز تا عدد ۵۰ پر کند.

پلیرهایی که تعداد مورد نظر از این گونه های مختلف کاکتوس در بازی فورتنایت را نابود کنند، به جایزه همیشگی فصل اول بخش سوم بازی، یعنی ۲۵۰۰۰ XP دست پیدا خواهند کرد.

 

 

اگرچه بازی فورتنایت شامل ماموریت ها و چالش های بسیار متنوعی است، ولی به زودی و با ورود شخص جدیدی به تیم توسعه بازی، احتمالا باید شاهد ماموریت های متنوع تر و جدیدتری در این بازی نیز باشیم. در هفته گذشته، “جانی کش” پس از خارج شدن از شرکت بلیزارد اعلام کرد که در سمت طراح ارشد ماموریت ها در فورتنایت به تیم توسعه دهند این بازی پیوسته است. اگر اطلاع ندارید که “جانی کش” کیست، جالب است بدانید که او پیش از این طراح ارشد ماموریت ها در بازی بسیار محبوب World of Warcraft بوده است و طراحی چیزهایی مثل سیستم مینی گیم WoW’s Pet Battle در این بازی را به عهده داشته است. با ورود همچنین شخصیت بسیار با استعدادی به تیم توسعه دهندگان بازی فورتنایت، ماموریت های فورتنایت در آینده به احتمال زیاد بسیار جذاب تر نیز خواهند شد.

 

منبع: GAMERANT

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 324
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید