حجم بازی Horizon Forbidden West بر روی PS5 بسیار بالا خواهد بود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]حساب توییتر PlayStation Game Size که به معرفی حجم بازی های پلی استیشن می پردازد، به تازگی در توییتی حجم بازی Horizon Forbidden West بر روی PS5 را اعلام کرد و گفت این بازی بر روی دیتابیس بازی های پلی استیشن آپلود شده و قرار است حجم بسیار زیادی بر روی کنسول پلی استیشن 5 شما اشغال کند. به گفته PlayStation Game Size، بازی Horizon Forbidden West پرحجم ترین بازی انحصاری پلی استیشن 5 تاکنون به شمار می رود.
بر طبق گفته این حساب توییتر، این بازی حدود 96 گیگ حجم اشغال می کند که این حجم بیش از 15% فضای کل پلی استیشن 5 به شمار می رود. البته طبق این توییت حجم بازی در منطقه امریکا کمتر و حدود 86 گیگ خواهد بود. حجم بازی Horizon Forbidden West در منطقه ژاپن هنوز اعلام نشده و این بازی هنوز بر روی دیتابیس این منطقه آپلود نشده است.

 

حجم بازی Horizon Forbidden West
البته به گفته PlayStation Game Size، حجم برخی بازی ها بر روی دیتابیس بیشتراز فضایی است که بر روی کنسول اشغال می کنند. ولی با این حساب، حجم بازی Horizon Forbidden West حداقل بالای 70 گیگ خواهد بود. البته این حجم بدون در نظر گرفتن آپدیت احتمالی روز اول این بازی محاسبه شده است.

 

حجم بازی Horizon Forbidden West
بازی Horizon Forbidden West کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن) برای کنسول های PS5 و PS4 عرضه خواهد شد و هم اکنون می توانید این بازی را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه فانزی و از طریق لینک زیر پیش خرید کنید.

 

منبع: press-start

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][yp_banner img_src=”6028″ img_size=”full” banner_size=”xsmall” parallax=”1″ parallax_speed=”0.4″ class=”text-center” img_cover=”1″][vc_column_text]

خرید بازی Horizon Forbidden West

[/vc_column_text][vc_single_image image=”6034″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://funzy.ir/product/horizon-forbidden-west/”][/yp_banner][/vc_column][/vc_row]

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 382

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین دیدگاه‌ها