چیزی که می دانیم این است که بازی GTA 6 در دست ساخت می باشد. ولی چیزی که مشخص نیست این است که این بازی کی قرار است عرضه شود و واقعا اینگونه به نظر می رسه که تا ابد باید منتظر آن بمانیم. وقتی تریلر معرفی GTA 6 منتشر شود و این بازی به طور کامل معرفی شود، به احتمال زیاد انقدر قدرت دارد که اینترنت را منفجر کند، و طبق حرف های یک منبع موثق، این روز خیلی نزدیک است.

در سال میلادی گذشته، شرکت راک استار مورد یک حمله سایبری بزرگ قرار گرفت و بیش از یک ساعت ویدئو از گیم پلی بازی به همراه بسیاری از کدها و تصاویر بازی لو رفت. هر چند این ماجرا برای راک استار بسیار تاسف آور بود، ولی باعث شد طرفداران GTA متوجه شوند بازی در دست ساخت قرار دارد و به خوبی دارد روی آن کار می شود. در حقیقت این اطلاعات لو رفته مشخص کرد که بازی دو شخصیت اصلی دارد که یکی زن و دیگری مرد است و ماجرای بازی نیز در شهر Vice City اتفاق می افتد. این موارد البته مدتی قبل از این ماجرا نیز توسط شخصی شایعه شده بود و در حال حاضر همان شخص که برای اولین بار اعلام کرده بود یکی از شخصیت های اصلی بازی یک زن هست، الان عنوان کرده که تریلر معرفی بازی را نیز مشاهده کرده است.

 

 

طبق گزارشی که وب سایت Dexerto منتشر کرده، یوتیوبری با نام SanInPlay از اولین کسانی بوده که اطلاعاتی را در رابطه با “لوسیا”، یکی از افراد زوج “بانی و کلاید” گونه بازی در کنار “جیسون” ارائه کرده است. حالا نیز SanInPlay اینبار بوسیله توییتر اشاره ای به اولین تریلر معرفی GTA 6 داشته است. او با این جمله به این موضوع به شکل رازآلودی اشاره کرده است: “هواپیمایی در آسمان پرواز می کند، مارمولکی از خیابان عبور می کند، “لوسیا” در زندان در حال ورزش کردن است، سگ ها در حال بازی هستند، یک سگ کوچک بر روی ساحل غلت می خورد.”

اگر واقعا “لوسیا” و “جیسون” در این بازی زوجی همانند “بانی و کلاید” هستند، پس شروع شدن بازی با حضور “لوسیا” در زندان قابل قبول به نظر می رسد. احتمالا هم معشوق او، یعنی “جیسون” کسی است که به نجات او از زندان می پردازد. البته این یوتیوبر اشاره بیشتری نکرده و نگفته که چه زمانی این تریلر منتشر خواهد شد، ولی به احتمال زیاد مدت زمان زیادی تا ارائه آن باقی نمانده است.

همانگونه که Dexerto اشاره کرده، شرکت Take-Two Interactive که شرکت مادر “راک استار” می باشد، قرار است گزارش درآمدی بعدی خود را در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) ارائه کند و بنابراین احتمال دارد تاریخ عرضه تریلر نیز در همان حوالی باشد. البته این بار هم مثل همیشه نباید فراموش کنید که تمام این حرف ها شایعه هستند و نمی توانیم مطمئن باشیم که این اتفاقات درست باشد، ولی SanInPlay تاکنون ثابت کرده که منبع قابل اعتمادی است.

 

منبع: Gaming Bible

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 733
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید