بازی God of War که به تازگی برای PC نیز عرضه شده است، در شروع ورود خود به بازار توانست با فروش فوق العاده ای که داشته رکوردها را جابجا کند و حالا جای Horizon Zero Dawn را گرفته و با جمع کردن ۷۳۵۲۹ پلیر تاکنون تبدیل به پرفروش ترین بازی سونی برای PC در روز اول عرضه شد.
این آمار توسط وب سایت SteamDB که اطلاعات وب سایت استیم را بررسی می کند ارائه شده و این وب سایت عنوان کرد که بازی God of War که زمانی یک بازی انحصاری مختص پلی استیشن بود، در تاریخ ۱۵ ژانویه، یعنی تنها یک روز پس از عرضه برای PC، توانسته این تعداد پلیر را بدست آورد.

 

پرفروش ترین بازی سونی برای PC

علاوه بر این، بازی God of War توانست عنوان پر فروش ترین بازی هفته گذشته را نیز بدست آورد و بالاتر از بازی های Monster Hunter Rise و Ready or Not و همچنین پیش فروش بازی Elden Ring قرار گرفت.
پیش از بازی God of War، بازی Horizon Zero Dawn، با تعداد ۵۶۵۵۷ پلیر رکورد پرفروش ترین بازی سونی برای PC در روز اول عرضه را در دست داشت. عنوان بعدی در این رده بندی هم بازی Days Gone با ۲۷۴۵۰ پلیر می باشد.
با این حساب به نظر می رسد که تمرکز سونی بر روی انتشار برخی از بازی های انحصاری بسیار موفق خود برای PC ایده خوبی بوده و فروش بسیار بالای بازی محبوب God of War نیز این موضوع را اثبات می کند.
کارگردان این بازی، یعنی “کوری بالروگ” و همچنین ” میلا پاولین”، طراح UX استودیو Santa Monica نیز در این رابطه گفته اند که انتشار بازی God of War برای PC علاوه بر اینکه به آن ها اجازه داده که بهینه سازی بازی برای سخت افزارهای قوی تر را تجربه کنند، باعث شده که پلیرهای بیشتری از سراسر دنیا که تابحال God of War را بازی نکرده بودند حالا بتوانند این بازی را بر روی PC خریداری کرده و بازی کنند که این موضوع هم برای آن ها بسیار جالب و جذاب بوده است.

 

منبع: IGN

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 297
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید