شما هیچ وقت نمی توانید بگویید که به مقدار کافی بازی رایانه ای دارید! در ماه گذشته، شرکت Epic Games که ممکن است شما نام آن را بیشتر به عنوان خالق بازی Fortnite شنیده باشید، فروشگاه اینترنتی بازی های دیجیتال خود را راه اندازی کرد. البته این فروشگاه دیگر فقط مخصوص بازی های خود این شرکت نمی باشد و قرار است در ادامه مجموعه کاملی از بازی های PC در آن به فروش برسد. تریلر معرفی این فروشگاه جدید را در اینجا می توانید مشاهده کنید:

البته در حال حاضر این فروشگاه، یک فروشگاه کوچک می باشد که تازه آغاز به کار کرده است، ولی شرکت Epic مثل همیشه برنامه هایی دارد تا مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. یکی از این برنامه ها بازی های رایگان می باشد و از این بعد شما می توانید هر دو هفته یک بازی رایگان از فروشگاه Epic Game دریافت کنید.

از تاریخ ۱۴ دسامبر ( ۲۳ آذر )، هر دو هفته امکان دانلود یک بازی رایگان از فروشگاه Epic Game به مناسبت سال اول افتتاح این فروشگاه برای کاربران آن وجود دارد. بنابراین شما باید برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که هر دو هفته به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و بازی خود را دریافت کنید.

بازی اول: Subnautica

اولین بازی رایگان فروشگاه Epic Games، بازی جدید Subnautica می باشد که یک بازی ماجراجویانه دنیای باز می باشد. این بازی درون یک اقیانوس در سیاره ای بیگانه می باشد. شما باید مواد مورد نیاز برای ساخت تجهیزات مختلف را پیدا کنید و در عین حال تلاش کنید که توسط کوسه ها و بقیه موجودات فضایی این سیاره بیگانه خورده نشوید. این بازی از امروز تا تاریخ ۲۷ دسامبر ( ۶ دی ) بر روی فروشگاه Epic Game رایگان می باشد. تریلر این بازی را در اینجا می توانید مشاهده کنید:

بازی دوم: Super Meat Boy

از تاریخ ۲۸ دسامبر ( ۷ دی )، یعنی دو هفته دیگر، بازی دیگری به جای این بازی بر روی فروشگاه Epic Game رایگان خواهد شد. این بازی، Super Meat Boy، بازی پلتفرمر معروف می باشد. در حال حاضر تصویر این دو بازی به عنوان بازی های رایگانی که قرار است توسط شرکت Epic به رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد، بر روی فروشگاه Epic Game آمده، بنابراین به نظر می رسد بازی رایگان بعدی دو هفته دیگر که مدت زمان بازی رایگان اول به پایان می رسد توسط این شرکت معرفی شود. بازی Super Meat Boy تا تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ) رایگان خواهد بود. تریلر این بازی را در اینجا می توانید مشاهده کنید:

شما پس از اینکه این دو بازی را از فروشگاه Epic Game دانلود کردید، برای اجرا و بازی کردن آن ها به دانلود Epic Games launcher نیز نیاز دارید که با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ در گوشه انتهایی سمت راست صفحه فروشگاه Epic که با عنوان “Get Epic Games” مشخص شده است، می توانید آن را دانلود نمایید.

منبع: lifehacker

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 600
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید