در میان تمامی بازی های ورزشی، الان مدتی است که جای خالی بازی بوکس بسیار احساس می شود. بازی ورزشی جذابی که جایگاهش در بازی های کامپیوتری به سال های دور و اولین نسل های کنسول های بازی بر می گردد. ولی امروزه شاهد این هستیم که ورزش محبوب فوتبال، هر سال دو بازی با نام های FIFA و PES دارد، بازی UFC نیز سال هاست که جایگاه خود را حفظ کرده. حتی ورزش هایی نظیر فوتبال امریکایی و کریکت نیز سالانه و به صورت منظم بازی های کامپیوتری مخصوص به خود را دارند، ولی در حال حاضر چند سالی است که جای بازی ورزشی بوکس بسیار خالی است.

آخرین بازی بوکسی که شاهد آن بودیم، بازی Fight Night بود که جایگاه ویژه ای در میان طرفدارن این رشته ورزشی داشت، ولی سال هاست که نسخه جدیدی از آن منتشر نشده و دیگر یک بازی نوستالژیک به حساب می آید. البته حالا با انتشار تصاویر جدیدی از یک بازی بوکس جدید، داستان قرار است عوض شود.
بر اساس توییتی که توسط شخصی به نام Robert Flores به تازگی منتشر شده، بازی بوکس جدید ESBC یا eSports Boxing Club در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد. البته اخبار دقیقی از وضعیت این بازی و تاریخ انتشار آن در دست نیست، ولی با این وجود، طرفداران بوکس را هیجان زده کرده است.

 

 

در این رابطه، Flores ویدئو کوتاهی را از گیم پلی این بازی به نمایش گذاشته که در آن اشخاصی مانند Rocky Marciano و Kell Brook در حال مبارزه به نمایش در آمده اند. او در این رابطه گفته: “به نظر می رسد که بازی ESBC بسیار تمیز ساخته شده. برای استریم کردن آن نمی توانم صبر کنم.”

همانطور که اشاره کردیم، آخرین بازی کامپیوتری بوکس که منتشر شده است، بازی Fight Night Champion می باشد که تاریخ انتشار آن به بیش از یک دهه گذشته، یعنی سال ۲۰۱۱ بر می گردد. قبل از این بازی نیز، نسخه های بسیار دیگری از بازی Fight Night، از قبیل Knockout Kings که در سال ۱۹۹۸ منتشر شده بود، ساخته می شد. تمام این بازی ها نیز متعلق به شرکت EA Sports بودند که در آن زمان پیشرو بدون چون و چرا در زمینه انتشار بازی های کامپیوتری ورزشی محصوب می شد.

در ادامه این بازی ها، می توان به بازی های Creed که الهام گرفته از فیلم های محبوب Rocky بودند نیز اشاره کرد. بازی Creed 1 در سال ۲۰۱۵ و Creed در سال ۲۰۱۸ منتشر شدند که البته Creed یک بازی مخصوص واقعیت مجازی VR می باشد.

حالا این خبر طرفداران بوکس را بسیار هیجان زده کرده، حالا باید ببینیم که ESBC می تواند انتظارات را برآورده کرده و همانند UFC بازی موفقی شود.

 

منبع: GIVEMESPORT

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 739
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید