به قسمت جدید بازی فورتنایت خوش آمدید!

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت سرانجام شروع شد! حالا جزیره فورتنایت کاملا زیر و رو شده و یک جزیره جدید معرفی شده است. این فصل یک شروع تازه است. یک شروع فوق العاده برای کسانی که تا به حال فورتنایت بازی نکرده اند و یک نقطه بازگشت خوب برای کسانی که قبلا این بازی را بازی کرده اند، ولی الان مدتی است از آن دور شده اند. در ادامه با این فصل و ویژگی های جدید آن بیشتر آشنا می شوید.

 

 

نقشه جدید فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت و بخش های مختلف آن

 

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
با توجه به اینکه در فصل های سرد سال قرار داریم، اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد بخش غربی جزیره است که حال و هوایی برفی دارد. بد نیست که سری به بخش های Greasy Grove، بخش صنعتی Logjam Lumberyard و سایر بخش های این قسمت بزنید.

هوای گرمتر را دوست دارید؟ در قسمت شرق جزیره هوا استوایی تر و گرمتر است، با بخش هایی ساحلی و فضاهایی پوشیده از درختان نخل. اگرچه گروه The Seven پایگاه های زیادی در سراسر جزیره دارند، بخش استوایی جزیره، یعنی جایی که عبادتگاهی به عنوان مقر اصلی آنها در آنجا قرار دارد، خانه شان به حساب می آید. این مکان دقیقا در بخش ساحلی قرار دارد، جایی که شما می توانید مجسمه سخره ای The Foundation به خوبی مشاهده کنید. همچنین برج بلند Daily Bugle، یعنی خانه اسپایدرمن نیز در این منطقه قرار دارد.

 

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت

هوای گرمتر از این میخواهید؟ در جنوب جزیره یک صحرا قرار دارد. صحرایی که حتی بخش هایی از آن، از برف پوشیده شده و با وجود بیابانی بودن، این منطقه فاقد مکان های دیدنی نیست. در بخش Chonkers Speedway شما می توانید به مسابقات آفرود بپردازید، یک زندگی آرام و راحت را در Condo Canyon تجربه کنید و همچنین بخشی که خشک ترین چشم ها را نیز می تواند خیس کند در این منطقه قرار دارد، یعنی Butter Barn که به بازی برگشته است.

 

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت

 

شخصیت های فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت

 

با شروع فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت، شما می توانید با بتل پس این فصل، شخصیت هایی مانند اسپایدرمن را در بازی به دست آورید. همچنین علاوه بر این، موارد دیگری نیز در صورت خریداری بتل پس در اختیار شما قرار خواهند گرفت. از قبیل:
– اسکین شخصیت Lotus Walker Shanta که بلافاصله با خریداری بتل پس در دسترس قرار خواهد گرفت.
– اسکین Lt. John Llama
– اسکین Gumbo
– اسکین Harlowe قانون شکن
_ اسکین Haven که در جزیره بزرگ شده و از آن دفاع می کند.

همچنین در آینده در این فصل اسکین رهبر گروه The Seven The Foundation را نیز می توانید بدست آورید.

سلاح های فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت

همچنین مجموعه ای از سلاح های جدید نیز در این جزیر منتظر شما هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

Ranger Assault Rifle

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
این اسلحه برای استفاده در فاصله های دور ساخته شده، ولی در فاصله های متوسط نیز قدرت بالای آن می تواند به شما کمک کند.

MK-Seven Assault Rifle

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
اسلحه ای که با تکنولوژی Seven ها ساخته شده است. اسلحه MK-Seven Assault Rifle، یک سلاح برای استفاده در فاصله های متوسط تا طولانی است و نرخ آتش بالایی دارد. همچنین این سلاح مجهز به نشانه گیر دقیقی است که هنگام تیراندازی می توانید از آن استفاده کنید. با نشانگر نقطه ای لیزری این سلاح به خوبی دشمن را هدف بگیرید!
اگر دنبال نسخه بهتری از این سلاح هستید، با The Foundation مقابله بکنید تا بتوانید یک نسخه از MK-Seven Assault Rifle با نرخ آتش سریع تری بدست آورید.

Striker Pump Shotgun

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
سلاح Striker Pump Shotgun، سلاحی است که همانند هر شاتگان دیگری، تعداد زیادی تیر را همزمان به سمت دشمن شلیک می کند و صدمه زیادی به او می رساند. با این سلاح ابتدا باید با دقت هدف بگیرید، و سپس شلیک کنید!

Auto Shotgun

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
سلاح Auto Shotgun یا همان شاتگان اتوماتیک، همانند یک دوست خوب برای شما می ماند که قدرت آتش بسیار زیادی را با خود برای شما به همراه می آورد. در این شاتگان شاید میزان صدمه ای که با هر شلیک به دشمن وارد می کند به اندازه Striker Pump Shotgun نباشد، ولی نرخ آتش بالاتری دارد و همچنین سرعت عوض کردن گلوله در این سلاح بیشتر است.

Stinger SMG

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
سلاحی که به خوبی نامگذاری شده است. سلاح Stinger SMG صدمه بسیار زیادی را چه به دشمن و چه به ساختمان ها وارد می کند. این سلاح در فاصله های متوسط بیش از حدی که کسی بتواند انتظارش را داشته باشد خطرناک است!

Sidearm Pistol

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
یک سلاح قابل اطمینان که باید همراه خود داشته باشید. این سلاح کمری، سلاحی است که صدمه زیادی در فواصل متوسط وارد می کند و از فاصله نزدیک نیز تیراندازی با آن به سر، کشنده است. این سلاح را دست کم نگیرید!

Hunter Bolt-Action Sniper

فصل اول بخش سوم بازی فورتنایت
سلاح Hunter Bolt-Action Sniper یک اسنایپر مرگبار است که در هر خشاب خود سه تیر می تواند داشته باشد. پس اگر تیر شما دردفعه اول به هدف ننشیند، شانس دوم نیز دارید. (و البته شانس سوم!)

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 427
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید