همه میدانیم که “آداما ترائوره” و “کیلیان امباپه” همیشه در بازی فیفا سرعت افسانه ای دارند! ولی سوال اصلی این است که غیر از این دو نفر چه کسانی سریعترین بازیکنان فیفا ۲۳ هستند و با خرید کارت های ارزانتر در بخش Ultimate Team بازی فیفا ۲۳ بتوانیم تیم قدرتمندتری ببندیم.

 

 

 

 

 

همیشه داشتن بازیکنان با سرعت بالا نکته کلیدی ای برای کسب موفقیت در بازی فیفا بوده است و فیفا ۲۳ نیز قاعدتا از این مساله مستثنا نیست. مخصوصا در بخش Ultimate Team که حتما هم باید بازیکن های سریعی داشته باشیم و هم اینکه تا جای ممکن این بازیکن ها را با هزینه کمتری بخریم. چه برای استفاده در خط حمله و برای به هم ریختن دفاع حریف و چه در دفاع برای ایستادگی در برابر مهاجم های سریع حریفان خود.

پارامتر Pace در بازی فیفا که در واقع نشان دهنده سرعت قدم برداشتن بازیکن می باشد مهمترین نکته در انتخاب بازیکن های سریع است. با داشتن قدرت بالا در این پارامتر شما می توانید به راحتی بازیکنان روبرو را از پیش رو بردارید و یا به توپ هایی که پشت دفاع ارسال می شوند سریعتر برسید. در اینجا قصد داریم سریعترین بازیکنان فیفا ۲۳ را بر اساس پارامتر Pace به شما معرفی کنیم.

 

سریعترین بازیکنان فیفا ۲۳

خوب سریعترین بازیکن این بازی مسلما “کیلیان امباپه” است که عکس او نیز بر روی کاور بازی قرار داده شده است. مهاجم نام آشنا باشگاه پاری سن ژرمن که نمره Pace او در نسخه جدید بازی فیفا ۹۷ می باشد سریعترین بازیکن فیفا ۲۳ است. همچنین نمره کلی “امباپه” نیز ۹۱ است که او را علاوه بر سریعترین تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان بازی کرده است. نمره Pace این بازیکن از عدد ۹۶ در فیفای قبلی به ۹۷ در فیفا ۲۳ ارتقاع پیدا کرده است.

بال کناری باشگاه ولوز، یعنی “آداما ترائوره” نیز پس از “امباپه” با نمره ۹۶ در Pace سریعترین بازیکن فیفا ۲۳ می باشد و مثل سال های گذشته از گزینه های اول بازیکن های پر سرعت بازی به شمار می رود. بازیکن های بعدی در این جدول “وینیسیوس جونیور” از رئال مادرید، “دنیل جیمز” هافبک قرضی فولهام و “شرالدو بکر” از باشگاه یونیون برلین می باشند که همگی با نمره ۹۵ در Pace در رتبه بعدی قرار دارند.

در جدول زیر می توانید به ترتیب سریعترین بازیکنان فیفا ۲۳ را مشاهده نمایید.

راهنمای جدول سریعترین بازیکنان فیفا ۲۳:

  • PAC = نمره سرعت قدم برداشتن
  • OVR = نمره بازیکن
  • POS = پست بازیکن

 

سریعترین بازیکنان فیفا 23

 

همانطور که در این جدول مشاهده می کنید، ۲۰ بازیکن سریع فیفا ۲۳ اکثرا مهاجم ها و بال های کناری هستند. ولی چند دفاع پر سرعت نیز در این لیست مشاهده می شوند. “آلفونسو دیویس” مدافع کناری بایرن مونیخ و تیم ملی کانادا در کنار “الکس بنگورا”، دفاع چپ کامبور و “ژرمی فریمپونگ”، دفاع راست بایر لورکوزن، با نمره ۹۴ در Pace، سریعترین مدافعین فیفا ۲۳ هستند. همچنین سریعترین دفاع وسط بازی نیز “ژرمایا سن ژوست” دفاع وسط اسپورتینگ است.

 

منبع: GOAL

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 4926
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید