همانطور که اطلاع دارید، در چند روز گذشته، سونی اعلام کرد که بازی محبوب FIFA 22 برای مشترکین پلی استیشن پلاس رایگان خواهد شد. حالا پس از این خبر مایکروسافت نیز بیکار ننشسته و ظاهرا قرار است بازی FIFA 22 بصورت رایگان در اختیار مشترکین Game Pass نیز قرار بگیرد. البته نه تنها FIFA 22، بلکه بازی Battlefield 2042 نیز ظاهرا به مجموعه بازی های Game Pass اضافه خواهد شد.

 

FIFA 22 بصورت رایگان

 

البته این خبر هنوز به صورت رسمی از طرف مایکروسافت اعلام و تایید نشده است، ولی با توجه به اینکه به تازگی تغییری در صفحه این محصولات در وب سایت اکس باکس صورت گرفته و نشان Game Pass را می توان در این صفحات مشاهده کرد، باید به زودی منتظر اعلام این خبر بصورت رسمی نیز باشیم.
البته غیر از این بازی ها، بازی های دیگری نیز قرار است به Game Pass اضافه شوند که بصورت رسمی تایید شده اند. بازی Trek to Yomi که یک بازی پلتفرمر سامورایی هست و در روز ۵ می (۱۵ اردیبهشت) قرار است عرضه شود و از همون روز اول عرضه برای مشترکین Game Pass در دسترس و قابل بازی کردن باشد.

 

 

البته بازی Battlefield 2042 در ابتدای عرضه با توجه به ایرادات زیادی که داشت نتوانست توجه طرفداران خود را جلب کند و می توان گفت در هنگام عرضه با شکست مواجه شد. ولی پس از این عرضه ناامید کننده، به لطف آپدیت های جدید، بازی Battlefield 2042 از آن وضعیت خارج شده است و حالا می توانید با خیال راحت آن را بازی کنید.

استودیو سازنده این بازی، EA DICE، در ماه های گذشت با کمک گرفتن از اعلام ایراداتی که توسط پلیرهای این بازی انجام شد بیش از ۴۰۰ باگ را در این بازی برطرف کرده است.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم این اتفاق واقعا خواهد افتاد و مشترکین Game Pass به این دو بازی محبوب دست پیدا خواهند کرد یا خیر.

 

منبع: NME

 

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 243
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید