صدا پیشه های Dead Space مشخص شدند. Motive Studios صدا پیشگان بازی مورد انتظار Dead Space remake را اعلام کرد.

صداپیشگی برخی از کاراکترهای اصلی در Motive Studios برای بازیDead Space remake بلخره اعلام شدند. با اعلام رسمی انتشار Resident Evil Remake در سال آینده و اعلام اخیر Bloober Team در رابطه با بازنگری دوباره ی Silent Hill 2 اکنون زمان فوق العاده ای برای طرفداران است تا دنیای کلاسیک و ترسناک مورد علاقه شان را دوباره تجربه کنند. همچنین بازگشت ایزاک کلارک به عنوان  USG Ishimura برای بسیاری قابل توجه است. با وجود گمانه زنی ها طرفداران بی صبرانه منتظر بودند تا ببینند چه کسانی در این بازی ایفای نقش خواهند کرد.

بازی Dead Space remake با Callisto Protocol مقایسه میکنند که شباهت های زیادی با بازی های Motive دارند. هر دو جلوه های بصری نسبتا مشترکی دارند و سبک ترسناک شبیهی نیز دارند و از همه مهم تر کارگردان هر دو بازی هم Glen Schofield است. که در سال ۲۰۰۸ نیز روی نسخه اصلی Dead Space کار کرده بود. طرفداران بی صبرانه انتظار هر دو بازی را میکشند البته گفتنی است که Callisto Protocol از روی نسخه اولیه Dead Space الهام گرفته است.

اکانت رسمی توییتر این بازی، صدا پیشگان انتخاب شده برای Dead Space remake را اعلام کرد.

تانیا کلارک که شخصیت Senior Medical Officer را در دو سری اول بازی صداپیشگی کرده بود در نقش Nicole Brennan باز خواهد گشت. ورزشکار هاکی Anthony Alabi نیز نقش Zach Hammond به او ملحق میشود. آنتونی آلابی پیش تر در Shameless و Family Reunion هم ایفای نقش کرده بود.

همینطور Brigitte Kali Canales که در Fear the Walking Dead و Star Wars: Clone Wars ایفای نقش کرده بود از صدا پیشه های Dead Space است که نقش Kendra Daniels متخصص کامپیوتر را ایفا میکند.

Feran Tahir هم که نقش Captain Robau در Star Trek را بازی کرده بود صدای Challus Mercer دانشمند USG Ishimura را اجرا خواهد کرد.

منبع:GAMERANT

منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 181
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید