زمانی که بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در مراسم انتخاب بهترین بازی های سال ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد، در ابتدا به نظر می رسید که این بازی قرار است از بازی های انحصاری Playstation باشد. البته مدت زمان زیادی نگذشته بود که شرکت Activision اعلام کرد که این بازی به صورت هم زمان برای تمامی پلتفرم ها در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ ( ۳۱ خرداد ۹۸ ) عرضه خواهد شد.خبر عرضه بازی Crash Team Racing برای Switch ، در ابتدا برای طرفداران Nintendo خبر بسیار خوبی بود.

شایعات پیش آمده در رابطه با تاریخ عرضه بازی Crash Team Racing برای Switch :

البته با وجود اینکه به نظر می رسید شرایط برای انتشار بازی Crash Team Racing برای Switch مساعد باشد، اکنون ظاهرا اینگونه نیست. چند روز قبل، وب سایت GoNintendo در خبری اعلام کرد که بسیاری از خرده فروش ها امکان پیش خرید این بازی را از سفارش های خود حذف کرده اند و حتی برخی از آن ها پیش خرید هایی که توسط مشتریان آن ها انجام شده است را کنسل کرده و پول مشتریان خود را پس داده اند. طبق آخرین خبرها، سایت رسمی شرکت Nintendo در فروشگاه آنلاین خود و در صفحه مربوط به بازی Crash Team Racing  عبارت “Coming Soon” ( به زودی )، را قرار داده است، در حالی که در وب سایت فروشگاه های PlayStation 4 و Xbox One، تاریخ انتشار ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ درج شده است.

این قضیه به شایعه هایی در رابطه با اینکه بازی Crash Team Racing در تاریخ ذکر شده قرار نیست بر روی Switch منتشر شود دامن زده است. البته اگر این خبر واقعیت داشته باشد، باز هم با توجه به اتفاقات گذشته خبر عجیبی نمی باشد. نسخه قبلی این بازی، یعنی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز در ابتدای انتشار، بازی انحصاری PlayStation 4 بود، ولی بعد از یک سال برای Switch و پلتفرم های دیگر نیز منتشر شد. این اتفاق برای بازی Spyro Reignited Trilogy نیز افتاد و پس از شایعات فراوان همچنان این بازی برای Nintendo منتشر نشده است.

 

تریلر بازی

تریلر این بازی را در اینجا می توانید مشاهده کنید:

 

 

منبع: nintendolife

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 397
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید