امروز با انتشاری ویدئویی عجیب و نامتعارف، تاریخ عرضه بازی Black Myth: Wukong توسط استودیو سازنده این بازی، Game Science، اعلام شد. بر طبق این ویدئو تاریخ عرضه بازی تابستان ۲۰۲۴ عرضه خواهد بود.

این ویدئو که در واقع یک فیلم کوتاه انیمیشن استاپ موشن می باشد، نشان می دهد که خرگوش جوانی قصد دارد این بازی را بر روی یک سیستم قدیمی نصب کند که سرانجام این سیستم موفق به نصب و اجرای بازی نمی شود و او مجبور می شود سیستم جدیدی را خریداری کند.

او پس از اینکه سرانجام موفق می شود بازی را نصب کند می بیند که فقط یک تایمر به او نمایش داده می شود که نشان دهنده تاریخ عرضه بازی است و سالها بعد، این خرگوش که دیگر پیر شده است، بالاخره می تواند نوه های خود را در حال انجام بازی Black Myth: Wukong ببیند.

 

 

البته تاریخ دقیق عرضه بازی Black Myth: Wukong اعلام نشده و صرفا به تابستان ۲۰۲۴ اشاره شده است، که همین موضوع هم حداقل مشخص می کند کی طرفداران این بازی سرانجام موفق به تجربه آن خواهند شد. بازی Black Myth: Wukong برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۰ معرفی شد و استودیو سازنده آن، Game Science، مدتی زیادی بود که در سکوت به سر می برد و خبر جدیدی در رابطه با این بازی اعلام نکرده بود.

این بازی بر اساس یک داستان افسانه ای چینی قرن شانزدهم با نام “سفری به غرب” است و قرار است داستان افسانه ای “پادشاه میمون ها” را با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 بار دیگر روایت کند.

اولین تریلر نشان داده شده از بازی Black Myth: Wukong به حدی جذاب و خیره کننده بود که توجهات فراوانی را به سمت این بازی کشید، ولی Game Science قول داده که اجازه ندهد این فضای ایجاد شده به ضرر آن ها عمل کند و تمرکز خود را فقط بر روی ساخت بازی ای خوب گذاشته اند.

 

منبع: IGN

نویسنده پدرام واثق
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 216
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید