خبر‌هایی بد برای علاقه‌مندان  Battlefield 6 به گوش می‌رسد که به مذاق طرفدارن بخش داستانی این بازی خوش نخواهد آمد، آن هم وقتی تریلر رونمایی بازی تا مدتی دیگر عرضه می‌شود.

در شرایطی که تریلر رونمایی Battlefield 6  ماه آینده ارائه می‌شود، خبرهای بدی در فضای مجازی پخش شده‌اند. بر طبق تام هندرسون، خبررسان(Leaker) سرشناس Battlefield، ممکن است این بازی که قرار است برای پی‌اس۴، پی‌اس۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باسی سری اکس و اس، و همچنین کامپیوتر عرضه شود، صرفا آنلاین و فاقد بخش داستانی باشد. درست به مانند Call of Duty،  در بتلفید هم به بخش مولتی‌پلیر ارزش بیشتری داده می‌شود، امری که ممکن است برای کسانی که از بخش داستانی این بازی لذت می‌برند دربردارندهٔ خبر‌های بدی باشد و دلیل آن هم این است که ممکن است در خلال قرنطینه‌‌ای که بازی‌سازی را از همیشه دشوار‌تر کرده است، این بازی با عجله و نصفه‌ونیمه وارد بازار شود.

خبر‌هایی بد برای علاقه‌مندان Battlefield 6

انتظار می‌رود Battlefield 6 در آبان ماه عرضه شود، اما هنوز هیچ چیز از بخش داستانی آن گفته نشده است

سکوت EA

بر طبق هندرسون، نه تنها خبری از بخش داستانی بازی نیست، بلکه، عجیب‌تر این است که EA در آخرین گزارش مالی خود از مولتی‌پلیر و جنبه‌های مختلف دیگر بازی گفته است، اما صحبتی از بخش داستانی به میان نیاورده است: «اگر به گزارش‌های مالی پیشین EA  توجه کنیم، متوجه می‌شویم که این اولین باری است که EA  پیش از عرضهٔ بتل‌فیلد، صحبتی از بخش‌ داستانی آن نکرده است.»

برطبق گفتهٔ هندرسون «شاید هم نگرانی ما بی‌مورد باشد و چنین مسئله‌ای در کار نباشد. اما همانطور که در چند ماه گذشته گفته‌ام هنوز خبری از بخش داستانی نیست.  البته، این، لزوما به این معنی نیست که بخش داستانی حذف خواهد شد، اما، بسیار عجیب است که هنوز حرفی از آن به میان نیامده است.»

ناگفته نماند که EA  صحبتی از بخش بتل‌‌ رویال هم نکرده است، اما بر طبق شایعاتی قدیمی‌تر، سازندگان در حل ساخت بخش بتل‌رویال هستند، یا احداقل، و از آنجایی که مدتی است خبری از آن نشده‌ روی آن کار کرده‌اند و درنهایت بی‌خیالش شده‌اند.

با تمام این تفاصیل، از آنجایی که این خبر‌ها هنوز رسمی نیست، طرفداران بخش داستانی بتلفید نباید به کلی امید خود را از دست بدهند. بااینحال، در حال حاضر که انتشار بازی نزدیک است، نه EA و نه DICE هیچ صحبتی ازبخش داستانی بتلفیلد نکرده‌اند یا هیچ پاسخی به اظهارنظر‌های هندرسون نداده‌اند.

منبع: comicbook

نویسنده بهزاد افشار
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 329
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید