رویداد State of Play ماه ژوئن ، که همان گونه که اطلاع دارید اختصاص به معرفی بازی ها و محصولات جدید پلی استیشن دارد، در بامداد جمعه گذشته برگزار شد و سونی بازی ها و خبرهای جدیدی در رابطه با پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و همچنین واقعیت مجازی این شرکت، یعنی PS VR2 به نمایش گذاشت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در جریان تمامی بازی های معرفی شده در این رویداد قرار بگیرید.

 

معرفی نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 در State of Play ماه ژوئن

رویداد State of Play ماه ژوئن ۲۰۲۲، با خبر بازسازی بازی بسیار محبوب Resident Evil 4، برای کنسول پلی استیشن ۵ شروع شد. این بازی در تاریخ ۲۴ مارچ ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) قرار است عرضه شود و همچنین قابلیت پشتیبانی از PS VR2 را نیز خواهد داشت.

 

معرفی نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village در State of Play ماه ژوئن

در ادامه این رویداد و پس از معرفی بازسازی Resident Evil 4، سونی اعلام کرد که نسخه مخصوص واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village نیز در دست ساخت قرار دارد. این بازی قرار است جزو اولین عنوان هایی باشد که برای PS VR2 عرضه می شوند.

 

معرفی بازی The Walking Dead: Saints and Sinners Ch2 برای PS VR2

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners Ch2 نسخه ای در ادامه سری The Walking Dead: Saints and Sinners می باشد. در جریان رویداد State of Play ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعلام شد که این قسمت بازی، برای PS VR2 در دست ساخت می باشد و در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

 

معرفی نسخه مخصوص PS VR2 بازی No Man’s Sky

بازی No Man’s Sky، بازی ماجراجویی فضایی ای است که مدت هاست از عرضه آن میگذرد و در این مدت دائم در حال به روز رسانی و تغییر و تحول بوده است. حالا سونی در جریان رویداد State of Play ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعلام کرد که نسخه مخصوص PS VR2 این بازی در دست ساخت قرار دارد.

 

خبرهای جدید درباره سری بازی Horizon

شرکت “گوریلا”، سازنده سری بازی های پرطرفدار Horizon نیز در جریان رویداد State of Play خبرهای جدیدی به همراه داشت. ابتدا بازی Horizon Call of the Mountain که یک بازی واقعیت مجازی می باشد و بصورت انحصاری برای PS VR2 در دست ساخت است، معرفی شد. سپس به روز رسانی جدیدی برای بازی Horizon: Forbidden West معرفی شد.

 

معرفی بازی Marvel’s Spider-Man برای PC

بازی Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده بود، از جمله بازی های محبوب انحصاری این شرکت به حساب می آید. حالا اعلام شد که نسخه بهبود یافته و Remastered این بازی برای کامپیوترهای شخصی نیز قرار است عرضه شود. بازی Marvel’s Spider-Man در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) به کامپیوترهای شخصی خواهد آمد.

 

معرفی بازی Stray

بازی Stray، یک بازی جدید می باشد که طراحی بسیار خاص و هنرمندانه ای دارد. شما در این بازی در نقش گربه ای قرار دارید که در یک دنیای سایبرپانکی در حال ماجراجویی می باشد. این بازی نیز معرفی و اعلام شد که در تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) عرضه خواهد شد. همچنین بازی Stray از روز اول عرضه برای مشترکین سرویس Extra و Premium پی اس پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

معرفی بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol، بازی جدیدی از خالق Dead Space می باشد که گیم پلی آن بر روی کنسول PS5 برای اولین بار در State of Play ماه ژوئن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این بازی در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۱ آذر) برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

معرفی بازی Rollerdrome

بازی Rollerdrome بازی جدید دیگری است که قرار است برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه شود. این بازی یک بازی فانتزی می باشد که در آن پلیرها سوار بر اسکیت با یکدیگر به مبارزه می پردازند! این بازی در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) عرضه خواهد شد.

 

معرفی بازی Eternights

بازی Eternights بازی جدید دیگری است که در State of Play معرفی شد و به نمایش درآمد. این بازی یک بازی انیمه ای می باشد و در ابتدای سال ۲۰۲۳ قرار است عرضه شود.

 

معرفی بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 یکی از بزرگترین بازی هایی می باشد که در جریان این رویداد به نمایش درآمد. نسخه جدید سری بسیار قدیمی و پرطرفدار Street Fighter در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

 

معرفی بازی های Tunic و .Season: A letter to the future

بازی های .Season: A letter to the future و Tunic، دو بازی مستقل و بسیار زیبا می باشند که مدتی است برای Xbox و PC عرضه شده اند. حالا قرار است این بازی ها به پلی استیشن نیز بیایند.

 

نمایش بازی Final Fantasy XVI

پایان رویداد State of Play ماه ژوئن ۲۰۲۲ اختصاص به نمایش کاملی از بازی Final Fantasy XVI داشت. در این تریلر بخش هایی از گیم پلی، شخصیت ها و داستان بازی را به نمایش گذاشت.

 

 

 

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 486
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید