شرکت EA اعلام کرد که یک باشگاه جدید به بازی FIFA 23 اضافه خواهد شد. این باشگاه چیزی نیست جز AFC Richmond! باشگاهی خیالی که مربوط به سریال بسیار محبوب Ted Lasso می شود و شما از امسال می توانید شاهد حضور AFC Richmond و Ted Lasso در FIFA 23 باشید. علاوه بر Ted Lasso می توانید شاهد حضور Roy Kent و سایر شخصیت های این سریال محبوب نیز در FIFA 23 باشید.

 

 

یعنی Ted Lasso ،Coach Beard و ستاره های بزرگ باشگاه AFC Richmond، یعنی جیمی تارت، دنی روهاس، سام اوبیسانیا، روی کنت و ایزاک مک آدو نیز وارد بازی FIFA 23 خواهند شد، به همراه ورزشگاه خانگی آنها، یعنی Nelson Road.

 

Ted Lasso در FIFA 23

 

 

این اتفاق یکی از نکات جذاب این بازی خواهد شد و شما می توانید شخصیت Ted Lasso را به عنوان مربی در مود Career این بازی انتخاب کنید یا مربیگری باشگاه AFC Richmond را به عهده بگیرید و آنها را به لیگ برتر ببرید.

 

Ted Lasso در FIFA 23

 

باشگاه AFC Richmond در مود های بازی Career ،Kick-Off ،Online Friendlies و Online Seasons قابل بازی کردن خواهد بود و همچنین از ورزشگاه خانگی آن ها یعنی Nelson Road نیز می توانید استفاده کنید.

 

Ted Lasso در FIFA 23

 

همچنین در بخش Ultimate Team بازی FIFA 23 نیز می توانید با استفاده از لوگوی این باشگاه یا سایر آیتم های نمایشی مانند لباس ها و پرچم های تیم AFC Richmond، علاقه خود به این باشگاه را نشان دهید. همچنین حضور Ted Lasso در FIFA 23 شامل استفاده از کارت او به عنوان مربی در بخش Ultimate Team نیز می شود. همچنین Coach Beard نیز به عنوان مربی در بخش Ultimate Team بازی FIFA 23 نیز حضور خواهد داشت. تمام مواردی که در Ultimate Team مربوط به باشگاه AFC Richmond می شوند از طریق انجام چالش ها و ماموریت های بازی قابل بدست آوردن هستند.

 

بازی FIFA 23 تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) عرضه خواهد شد و از همین امروز می توانید این بازی را از فروشگاه فانزی پیش خرید کرده و از مزایای پیش خرید FIFA 23 بهره مند شوید.

 

منبع: ea.com

نویسنده funzy
منتشر شده
دسته بندی ها اخبار
Views 188
0

نظرات

بدون نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

نام کاربری:

کلمه عبور:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید