شرکت Annapurna اعلام کرد ساخت انیمیشن بازی Stray در حال انجام است.

بازی Stray یک بازی ایندی ساخته شده بوسیله استودیو BlueTwelve Studio است که داستان آن درباره یک گربه در یک دنیای سایبرپانکی می باشد که پس از ساخت با استقبال فراوانی از سوی منتقدین و پلیرها روبرو شد. حالا طبق خبرهای جدید ظاهرا انیمیشنی از این بازی توسط بخش جدیدی که برای ساخت انیمیشن در شرکت Annapurna راه اندازی شده و هدایت آن را Robert Baird و Andrew Millstein که از مدیران سابق شرکت Disney می باشند بر عهده دارند، در دست ساخت است.

 

بازی Stray یک بازی سوم شخص ماجراجویانه است که همانگونه که گفتیم توجهات منتقدین زیادی را به خود جلب کرده، به عنوان مثال وب سایت معتبر IGN که امتیاز ۸ از ۱۰ را به این بازی داده درباره Stray گفته است: “بازی Stray یک بازی لذت بخش ماجراجویانه در یک دنیای سایبرپانکی تاریک که در عین حال به شکل دوست داشتنی ای سرشار از امید است اتفاق می افتد و قطعا مهم ترین دلیل دوست داشتنی بودن این بازی این است که در تمام طول بازی شما در نقش یک گربه دوست داشتنی بازی می کنید.”

 

انیمیشن بازی Stray

 

اولین پروژه استودیو تازه تاسیس انیمیشن شرکت Annapurna، انیمیشنی با نام Nimona است که برای اولین بار در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) در فستیوال بین المللی فیلم های انیمیشن Annecy به نمایش در آمد و در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) از طریق شبکه Netflix در دسترس عموم مخاطبین قرار گرفت. همچنین پروژه بعدی Chris Wedge که کارگردان انیمیشن می باشد نیز در این استودیو در حال ساخت است و نام این انیمیشن Foo می باشد.

همچنین Annapurna اعلام کرده که بعد از ساخت انیمیشن بازی Stray برنامه هایی برای ساخت انیمیشن های بیشتری از بازی هایی که زیر نظر این شرکت است، دارد. بازی هایی از قبیل Donut County ،Kentucky Route Zero ،Outer Wilds ،Sayonara Wild Hearts ،Wattam ،What Remains of Edith Finch ،Telling Lies و Neon White.

 

منبع: IGN

Published
Categories اخبار
Views 124
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید