طبق اعلام “شاون بنسون”، یکی از مدیران پلی استیشن، رویداد State of Play ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ پلی استیشن امشب باز می گردد. این رویداد قرار است در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه، ۲۴ شهریور، بصورت آنلاین پخش شود.

 

رویداد State of Play پلی استیشن، رویدادی است که هر چند ماه یک بار توسط این شرکت برگزار می شود و اختصاص به اخبار جدید پلی استیشن و معرفی بازی های آن دارد. طبق اعلام “بنسون” بر روی وب سایت خبری پلی استیشن، رویداد امشب قرار است بیشتر بر روی اخبار جدیدی درباره بازی های قبلا معرفی شده تمرکز داشته باشد و ظاهرا نباید انتظار معرفی بازی های جدیدی را در State of Play ماه سپتامبر داشته باشیم.

 

بازی هایی که امشب قرار است به آن ها پرداخته شود بیشتر بازی های ایندی خواهند بود. همچنین اخبار جدیدی در رابطه با برخی بازی های PS VR2 نیز اعلام خواهد شد. البته در این رویداد شاهد خبرهایی در رابطه با بازی های در دست ساخت توسط استودیو بازی سازی پلی استیشن نخواهیم بود و ظاهرا نباید منتظر اخبار و تصاویر جدیدی از بازی هایی مانند Marvel’s Spider-Man 2 باشیم و بیشتر خبرهای امشب در رابطه با دیگر استودیو های بازی سازی خواهد بود.

 

همچنین در ادامه “بنسون” عنوان کرده: “چشم انداز پلی استیشن این است که بهترین مکان برای بازی، نشر و بازی های بزرگ باشد. همچنین چون همیشه هزاران توسعه دهنده و ناشر در سراسر دنیا وجود دارند که دائم در تلاش برای ساخت بازی هایی فوق العاده هستند، تیم ما تلاش دارد تا اخبار مربوط به فعالیت های این استودیو ها و شرکت ها را منتشر کند.”

 

این مساله که پلی استیشن قصد دارد تمرکز خود را بر روی بازی های مستقل و ایندی بگذارد بسیار تحسین برانگیز و قابل توجه است، بازی هایی که شاید آن قدر که باید و لایق آن ها هست از سوی مخاطبین مورد توجه قرار نمیگیرند و اخبار آن ها نیز به اندازه بازی های بزرگ در دنیا منتشر نمی شود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که امشب چه خبر های جدیدی در رویداد State of Play ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ پلی استیشن انتظار ما را می کشند.

 

منبع: PlayStation.Blog

Published
Categories اخبار
Views 207
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید