رضایت مشترکین پلی استیشن پلاس از بازی رایگان جدید.

برخی از کاربران اشتراک پلی استیشن پلاس از علاقه شان به یکی از بازی های رایگان جدید ماه ژانویه گفته اند.

این هفته بازی های رایگان ماه ژانویه روی اشتراک پلی استیشن پلاس قرار گرفتند. و برای تمام مشترکین آن در دسترس می باشند.

بازی هایی همچون Star Wars Jedi: Fallen Order و Axiom Verge 2 برای تمامی مشترکین پلی استیشن در دسترس قرار دارند و کاربران پلی استیشن پلاس میتوانند نسبت به دانلود این بازی ها اقدام کنند.

اگر به هر دلیلی به هیچ کدام از این دو بازی علاقه ای ندارید و سبک این بازی ها را دوست ندارید و یا قبلا بازی را خریداری کرده اید، بازی سوم میتواند توجه شما را جلب کند، Fallout 76.

کسانی که نسبت به دانلود این بازی اقدام کرده اند و بازی را تجربه کرده اند قطعا متوجه شده اند که این بازی با نسخه ی جنجالی و ناامید کننده ای که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد زمین تا آسمان فرق دارد.

یکی از کاربران پلی استیشن پلاس در Reddit نوشته است که “با توجه به نقد ها انتظار زیادی از Fallout 76 نداشتم. ولی الان نمیتونم دست از بازی کردن بردارم. بازی شبیه به Fallout 5 است! تصاویر فوق العاده اند، گیم پلی خیره کننده و صداگذاری بی نظیر.”

کاربر دیگری در جواب این دیدگاه اضافه کرد که “این بازی حاصل چهار سال بازنگری، بازسازی و پر از محتوای جدید میباشد.”

البته که قرار نیست همه تنها به این دلیل که بازی محصول ۲۰۲۳ است و پیشرفت هایی داشته از Fallout 76 لذت ببرند. هنوز هم ایراداتی در بازی وجود دارد که میتواند هم طرفداران هم منتقدان سری بازی های Fallout را از دانلود این بازی باز دارد.

اگر در مورد بازی و تغییرات آن کنجکاو هستید و اشتراک پلی استیشن پلاس دارید، این بازی هم اکنون روی این پلتفرم قابل دانلود میباشد و به نظر میرسد بسیاری در حال لذت بردن از آن هستند.

منبع:COMICBOOK

Published
Categories اخبار
Views 198
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید