ساخت نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 به آدم های بسیار زیادی نیاز دارد تا بر روی این پروژه کار کنند و این مساله در حالی است که این بازی که در سال ۲۰۱۹ قرار است روانه بازار شود بازسازی نسخه تولید شده این بازی در سال ۱۹۹۸ می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاد که به چند نفر نیاز است تا روی چنین پروژه ای کار کنند. پاسخ این سوال حداقل ۸۰۰ نفر است!

 

برای ساخت نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 به آدم های بسیار زیادی نیاز است، در حالی است که این بازی بازسازی نسخه سال 1998 آن می باشد.

 

این آمار با توجه به مطلبی که توسط Alex Aniel یکی از کارکنان شبکه خبری NHK که در گزارشی که از شرکت Capcom و در جریان ساخت نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 تهیه کرده بود، بدست آمده است.

 

برای ساخت نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 به آدم های بسیار زیادی نیاز است، در حالی است که این بازی بازسازی نسخه سال 1998 آن می باشد.

 

همچنین Aniel به این موضوع نیز اشاره کرده است که حدود ۶۰۰ نفر بر روی بازی Resident Evil 6 کار کرده بودند. با توجه به این مطلب می توان انتظار داشت که نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 چیزی فراتر از یک بازسازی ساده باشد.

 

منبع: Kotaku

 

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 368
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید