اولین محتوای قابل دانلود بازی Shadow of The Tomb Raider

اولین محتوای قابل دانلود بازی Shadow of The Tomb Raider سرانجام توسط شرکت Square Enix معرفی شد. این بازی نیز همانند بسیاری دیگر از بازی ها که این روز ها مدت کوتاهی پس از عرضه، محتوای قابل دانلود جدیدی به آن ها اضافه می شود، دارای این امتیاز شده و تاریخ انتشار آن نیز مشخص شده است. شرکت Square Enix پس از اعلام تاریخ انتشار اولین محتوای قابل دانلود بازی Shadow of The Tomb Raider که The Forge نام دارد، بیان کرده هفت مرحله جدید را قرار است به این بازی اضافه کند، که The Forge اولین آنها می باشد.

تاریخ انتشار

اولین محتوای قابل دانلود بازی Shadow of The Tomb Raider، یعنی The Forge در تاریخ ۱۳ نوامبر ( ۲۲ آبان ) برای Playstation 4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد. قبلا این موضوع تایید شده بود که اولین محتوای قابل دانلود بازی Shadow of The Tomb Raider دارای مد بازی دو نفره ( co-op ) نیز خواهد بود که با مد بازی مشابه خود که در سال ۲۰۱۵ به بازی Rise of The Tomb Raider بوسیله یک بسته الحاقی اضافه شده بود متفاوت می باشد.

البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با اینکه این مد دو نفره بازی در The Forge به چه شکل است در دسترس نمی باشد. بنابراین فعلا باید منتظر باشیم تا پس از انتشار اولین محتوای قابل دانلود بازی Shadow of The Tomb Raider و بازی کردن آن متوجه این موضوع شویم. موضوع اصلی این محتوای قابل دانلود بر روی یک مقبره جدید که Lara به کاوش در آن می پردازد تمرکز دارد.

این محتوای قابل دانلود و همچنین ۶ مورد دیگر که قرار است هر ماه یکی از آن ها به بازی اضافه شود برای کسانی که نسخه season pass بازی را خریداری کرده اند به صورت رایگان قابل دانلود و بازی کردن است. البته کسانی که دارای نسخه season pass نمی باشند هم می توانند به صورت جداگانه این محتوای قابل دانلود را خریداری کرده و به بازی خود اضافه کنند، که البته اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن هنوز منتشر نشده است.

منبع: geeky-gadgets

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 458
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید