اخبار لو رفته از Counter-Strike 2 نشان می دهد که نقشه Inferno که از محبوب ترین نقشه های این بازی به شمار می رود به شکل عظیمی در حال بازسازی است. طبق اخباری که تاکنون در رابطه بازی Counter-Strike 2 منتشر شده است، مشخص بوده که این بازی نسبت به CS:GO تغییرات بسیار زیادی داشته است، ولی بازسازی نقشه Inferno برای خیلی ها یک سورپرایز در این بازی به شمار می رود.

 

البته معرفی بازی Counter-Strike 2 در سال جاری، خودش یک خبر سورپرایز کننده بزرگ به شمار می رفت. با توجه به اینکه بازی CS:GO همچنان بعد از گذشت سال ها بسیار پر طرفدار می باشد، ساخت نسخه جدید این بازی ریسک بزرگی محبوب می شود و هر اشتباهی در ساخت آن می تواند این سری بازی محبوب را با شکست بزرگی مواجه کند، ولی تا به اینجا کار ظاهرا همه چیز برعکس است و باید انتظار بازی فوق العاده ای را از Counter-Strike 2 داشته باشیم. بعد از معرفی Counter-Strike 2، شاهد بودیم که CS:GO رکورد پلیرهای خود را جابجا کرد و پلیرهای بسیار بیشتری به این بازی روی آوردند. سری بازی های Counter-Strike از همان ابتدا تاکنون از بهتری بازی های ژانر شوتر به حساب می آمده اند، ولی ظاهرا در حال حاضر محبوبیت این بازی از قبل نیز بیشتر شده و گیمرهای حرفه ای و عادی بیشتری به این بازی روی آورده اند. انتظار می رود که عرضه بازی Counter-Strike 2 نیز بسیار راضی کننده باشد و تعداد پلیرهای این بازی روز به روز افزایش بیشتری پیدا کنند.

 

اخبار لو رفته از Counter-Strike 2

 

این اخبار لو رفته از Counter-Strike 2 توسط یک یوزر سایت Reddit با نام iMarbot منتشر شد و شامل تصاویر جدیدی از نقشه جدید Inferno نیز می شود که می توانید این تصاویر را در اینجا مشاهده کنید. ظاهر این نقشه به مقدار بسیار زیادی بهبود یافته است، ولی بزرگترین تغییرات آن را می توانید در بخش A آن (A-site)، مشاهده کنید، جای از نقشه که سخت ترین بخش برای بازسازی محسوب می شود. پلیرها دیگر در این نقشه نمی توانند پشت راه پله های این بخش پنهان شوند که این مساله باعث می شود وارد شدن به قسمت بمب گذاری نقشه سخت تر شود. این یک تغییر بسیار بزرگ محسوب می شود که نحوه بازی کردن در این قسمت را برای همه بازیکنان با هر سطح مهارتی تغییر می دهد. علاوه بر این، بخشی که قبلا توسط پلیرها به نام بخش “ساختمان” (construction) شناخته می شد به “کلیسا” (church) تغییر پیدا کرده است و شرکت Valve از این کلیسا برای نمایش موتور نورپردازی جدیدی که در بازی Counter-Strike 2 به کار برده، استفاده کرده است.

 

این تصاویر به نظر از دیتای آخرین بروزرسانی بازی Counter-Strike 2 استخراج شده اند که در آن نقشه Mirage از لیست نقشه های تستی بازی حذف شده و به جای آن Nuke و Office اضافه شده اند. در حال حاضر شرکت Valve این نقشه ها با سرعت کمی در دسترس برخی از پلیرها که در حال بازی نسخه تستی Counter-Strike 2 می باشند قرار می دهد تا بتواند باگ های اساسی را شناسایی و آن ها را تا پیش از عرضه نسخه نهایی بازی در تابستان امسال برطرف کند. با وجود اینکه پلیرها از تغییرات گیم پلی بازی بسیار استقبال کرده اند، ولی ظاهرا همه از تغییرات رنگ نقشه خوششان نیامده است. در یکی از صفحه های وب سایت Reddit، بسیاری به کم شدن اشباع رنگی در نقشه Inferno اشاره کرده اند، در حالی که این نقشه یکی از خوش رنگ ترین نقشه های بازی CS:GO به شمار می رود. البته با توجه به اینکه با نسخه نهایی هنوز فاصله داریم، احتمال تغییر رنگ ها از طرف Valve بسیار زیاد است.

 

با توجه به بروزرسانی های مستمر و پیاپی برای نسخه تستی بازی، شرکت Valve همچنان در رابطه با تاریخ نهایی عرضه بازی چیزی نگفته و تنها اطلاعاتی که در این رابطه داریم به همان تاریخ تابستان ۲۰۲۳ که در روز اول معرفی بازی Counter-Strike 2 به آن اشاره شد محدود می شود. پس از نظر تئوری در حال حاضر هر روزی احتمال عرضه این بازی وجود دارد! از روز معرفی بازی Counter-Strike 2، قیمت اسکین های بازی CS:GO به شکل نجومی ای افزایش یافته و با توجه به اشتیاق فراوانی که برای این بازی وجود دارد، بعید است تغییر در این رابطه اتفاق بیوفتد.

 

منبع: GAMERANT

 

Published
Categories اخبار
Views 211
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید