قسمت دوم Tides of War به زودی آغاز خواهد شد.

دومین محتوای قابل دانلود رایگان بازی Battlefield V با نام Lightning Strikes، هم اکنون در دسترس است.استودیو سازنده این بازی، یعنی شرکت DICE، موج اول از قسمت دوم بازی، با نام Lightning Strikes را در این سه شنبه برای کنسول های Xbox One، PS4 و همچنین کامپیوتر های شخصی عرضه کرد و این قسمت با خودسبک ها و سلاح های جدید و همچنین محتویات دیگری را برای این بازی تیراندازی جنگ جهانی دوم به همراه آورده است.

توضیحات و مشخصات Lightning Strikes

اول از همه، این بروز رسانی، بخش Squad Conquest که شرکت DICE از آن به عنوان “یک نسخه پر تنش از مبارزه برای فتح و پیروزی که گیم پلی مبتی بر تاکتیک و برنامه بیشتری را می طلبد” یاد کرده است، را معرفی می کند. در این مد بازی، دو تیم هشت نفره – که هر کدام به دو جوخه ۴ نفره تقسیم می شوند – می توانند روی نسخه های “ﮐوچکتر و تاکتیکی تر”ی از نقشه های Arras ،Rotterdam و Hamada به مبارزه بپردازند.

علاوه بر این، شرکت DICE، چهار اسلحه جدید را نیز به بازی معرفی کرده است. این سلاح ها را شما می توانید با کامل کردن چالش های هفتگی در ماه های ژانویه و فوریه باز کرده و از آن ها استفاده کنید. این چهار سلاح جدید، این عنوان ها می باشند:

  • Zk-383 SMG (Medic class)
  • Modele 1944 semi-automatic rifle (Assault class)
  • M1922 MMG (Support class)
  • Mk. III bolt-action rifle (Recon class)

تریلر Battlefield V Update – Chapter 2- Lightning Strikes

سایر ویژگی های بروز رسانی جدید بازی

در آخر، شرکت DICE، در بروز رسانی این هفته قسمت های Time to Death و Death Experience را بهبود داده است. همچنین یک دوربین اضافه شدن یک دوربین که بر روی شخصی که شما را در بازی کشته است زوم شده و او را دنبال می کند از دیگر چیزهایی است که توسط استودیو سازنده بازی در این بروز رسانی به آن اضافه شده است. شما می توانید اطلاعات کامل مربوط به این بروز رسانی را بر روی وب سایت Battlefield مشاهده کنید.

شرکت DICE همچنین موارد دیگری را برای اضافه کردن به قسمت دوم بازی در نظر دارد، از قبیل یک ماموریت جدید به نام Grand Operation – Battle of Hannut و همچنین یک وسیله نقلیه ضد تانک جدید. همچنین استودیو سازنده بازی مد Rush که از مدهای بسیار مورد علاقه طرفداران این بازی هست را نیز به مدت محدودی در ماه مارچ امسال به این بازی باز خواهد گرداند.

منبع: GameSpot

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 637
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید