Description

جهت آشنایی با نحوه خرید بازی FAR CRY 5 از وب سایت فانزی، ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

 

 

درباره بازی:

به منطقه Hope County در ایالت Montana آمریکا خوش آمدید، سرزمین شجاعت و آزادی؛ و همچنین قلمرو پیروان متعصب و پلیدِ مذهب روز رستاخیز که، با نام Eden’s Gate شناخته می‎‎شوند. در مقابل رهبر این مکتب، Joseph Seed و خانواده‎اش، The Heralds مبارزه کن، و جرقه‎های مقاومت را شعله‎ور ساز تا جامعه محاصره شده را از شر آن‎ها آزاد کنی.

در برابر یک مذهب نابودگر، مبارزه کن!

آزادی را، در یک مبارزه تک نفره و یا در مود Co-Op و به‎صورت دو نفره، برای منطقه Hope County، به ارمغان بیاور. نیروهای سلاح به‎دست و محلی‎ها را برای شکست دادن این مکتب شیطانی، به کار بگیر.

دنیایی که مقابله به مثل می‎کند؛

به این مذهب شیطانی و اعضای آن، آسیب جدی وارد کن؛ اما مراقب خشم Joseph Seed و پیروانش باش!

مسیر حرکت خودت را بساز؛

در بزرگترین و قابل تنظیم‎ترین عنوان از مجموعه بازی‎های Far Cry تا به امروز، کارکتر بازیکن خودت را بساز و ماجراجویی منحصربه‎فردت را انتخاب کن.

اسباب بازی‎های متحرک!

کنترل اتومبیل‎ها، هواپیماها و ATVهای نمادین و هیجان‎انگیز را در دست بگیر و در نبردهای اسطوره‎ای، با نیروهای مذهب Eden’s Gate مبارزه کن.

مکانیزمِ پنهان‎کاریِ بازتعریف شده!

قدرت گیم‎پلی خود را با دنبال کردن به وسیله چشم (eye tracking) افزایش بده. دشمن‎هایت را، با نگاه کردن به آنها علامت‎گذاری کن و با این کار مهارت‎های مخفی‎کاری خود را افزایش بده و همچنین به هم تیمی‎هایت کمک کن تا خطر را شناسایی کنند. (سازگار با تمام تجهیزات گیمینگ Tobii Eye Tracking موجود.)

 

 

Additional Information

پلتفرم

PlayStation 4, PlayStation 5

نوع بازی

اَکانت قانونی ظرفیت ۱, اَکانت قانونی ظرفیت ۲, اَکانت قانونی ظرفیت ۳

نسخه

GOLD EDITION

There are no reviews yet.

Be the first to review “FAR CRY 5”