Description

درباره بازی Bloodborne

بازی Bloodborne یکی بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو معروف FromSoftware که متخصص ساخت بازی های سخت و با گیم پلی منحصر بفرد هستند که به نام Soulslike معروف شده اند، بصورت انحصاری برای پلی استیشن تولید شده است.

 

گیم پلی بازی Bloodborne

بازی Bloodborne یک بازی سوم شخص است که در آن شما می توانید شخصیتی که کنترل می کنید را شخصی سازی کنید. در این بازی همانند سایر بازی های “سولز”، شما با کشتن دشمنان خود امتیازهایی بدست می آورید که Insight نامیده می شوند و با استفاده از آن ها در مکان های مشخصی در دنیای بازی می توانید شخصیت خود را بروزرسانی کنید. البته هر موقع شما در این بازی کشته شوید تمام Insight های استفاده نشده خود را از دست می دهید و برای بدست آوردن مجدد آن ها باید به مکانی که در آن برای آخرین بار کشته شده اید بازگردید تا دوباره بتوانید Insight های از دست رفته خود را بدست آورید. البته اگر قبل از رسیدن به آن مکان دوباره کشته شوید آن ها برای همیشه از دست خواهند رفت.

این بازی پر از مبارزات سخت و غول های قدرتمندی است که کشتن هر کدام از آن ها یک چالش بزرگ محسوب می شود. در این مبارزات شما باید استراتژی مناسب برای کشتن دشمن خود را پیدا کرده و از سلاح های خود به خوبی استفاده کنید تا موفق شوید.

 

داستان بازی Bloodborne

داستان بازی Bloodborne در شهری به نام Yharnam اتفاق می افتد، جایی که حالا توسط بیماری ای عجیب که به سرعت دارد در تمام شهر پخش می شود نفرین شده است. خطر، مرگ و دیوانگی در گوشه گوشه این دنیای تاریک و ترسناک پنهان شده و شما باید دلایل این اسرار تاریک را در این دنیا پیدا کنید تا بتوانید زنده بمانید.

 

نظرات منتقدین درباره بازی Bloodborne

به جرات می توان گفت که بازی Bloodborne یکی از بهترین بازی های ساخته شده در تاریخ محسوب می شود. این بازی از همه نظر یک بازی برجسته به حساب می آید. گیم پلی، اتمسفر بازی، طراحی صدا و عناصر لاوکرفتی موجود در بازی، همه به قدری خوب هستند که بتوانند به راحتی این بازی را از سایر بازی ها متمایز کنند. گواه این موضوع نمرات بالایی است که برترین منتقدان بازی دنیا به این بازی داده اند. در ادامه می توانید برخی از نظرات منتقدین در رابطه با این بازی را مشاهده کنید.

 

  • یک شاهکار خوفناک. ۹.۷۵/۱۰ – گیم اینفورمر
  • هوشمندانه و نفسگیر، این بازی به راحتی بهترین بازی انحصاری پلی استیشن ۴ می باشد. ۴.۵/۵ – گیمزرادار
  • خیره کننده و جذاب. ۹.۶/۱۰ – گیم تریلرز
  • …به شدت رضایت بخش. ۹/۱۰ – دیستراکتد
  • بالاخره پلی استیشن بهترین بازی خود را بدست آورد. ۹/۱۰ – نشنال پست
  • مسحور کننده، طاقت فرسا و به شدت هیجان آور. – آی جی ان
  • به راحتی بهترین بازی انحصاری پلی استیشن ۴ تاکنون. ۹/۱۰ – اسکیپیست مگزین
  • …یک تجربه فوق العتده ۱۰/۱۰ – گیمینگ ایج

 

جهت آشنایی با نحوه خرید بازی Bloodborne از وب سایت فانزی، ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

 

 

 

Additional Information

پلتفرم

PlayStation 4, PlayStation 5

نوع بازی

اَکانت قانونی ظرفیت ۱, اَکانت قانونی ظرفیت ۲, اَکانت قانونی ظرفیت ۳

There are no reviews yet.

Be the first to review “Bloodborne”