بازی Red Dead Redemption 2 به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان بازگشت و به نظر می رسد که در مدت تعطیلات سال جدید میلادی در این مکان باقی بماند. این بازی بعد از ۴ هفته توانست مجددا به صدر این جدول بازگردد که این موضوع با رشد ۱۹ درصدی فروش این بازی به دلیل فروش قبل از کریسمس، اتفاق افتاده است. بازی FIFA 19 نیز با رشد ۳۰ درصدی توانسته رتبه دوم جدول فروش کشور انگلستان را بدست آورد و بازی Call of Duty: Black Ops 4 به کمک تخفیف ۱۰ پوندی که برای این بازی در نظر گرفته شده بود به رتبه سوم این جدول رسید.

این سه بازی به شکل شگفت انگیزی توانسته اند که روی هم در مجموع ۴ میلیون نسخه در کشور انگلستان فروش داشته باشند که این مقدار فروش برای این منطقه رقم بسیار بالایی به شمار می رود، مخصوصا وقتی که یادآوری کنیم این آمار فروش فقط شامل فروش نسخه های فیزیکی این بازی ها می باشد و نسخه های دیجیتالی آن ها را شامل نمی شود.

همچنین در این جدول، بازی Spyro: Reignited Trilogy توانسته پس از تخفیف قیمتی که در خرید این بازی ایجاد شد به ۱۰ بازی پر فروش هفته مجددا بپیوندد و همچنین بازی Marvel’s Spider-Man نیز ۶۸ در صد رشد فروش داشته تا بتواند رتبه ۹ جدول فروش هفتگی انگلستان را کسب کند. ۱۰ عنوان برتر جدول فروش هفتگی انگلستان را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

جدول فروش هفتگی انگلستان : هفته ای که به ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ منتهی می شود

  1. Red Dead Redemption 2
  2. FIFA 19
  3. Call of Duty: Black Ops 4
  4. Super Smash Bros Ultimate
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Spyro: Reignited Trilogy
  7. Battlefield V
  8. Forza Horizon 4
  9. Marvel’s Spider-Man
  10. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

 

منبع: PUSHSQUARE

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 482
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید