آپدیت Operation Wind Bastion از بازی Rainbow Six Siege که به تازگی برای PS4 ،PC و Xbox One ارائه شده است، نشان دهنده پایان سال سوم این بازی می باشد. با نزدیک شدن به پایان فصل سوم این بازی، تولید کننده بازی Rainbow Six Siege، یعنی شرکت Ubisoft، از همین حالا شروع به فروش فصل چهار بازی Rainbow Six Siege به بازیکنان این بازی کرده است که البته خرید فصل چهار بازی Rainbow Six Siege از مزایای زیادی نیز برخوردار است.

قیمت و مزایای خرید فصل چهار بازی Rainbow Six Siege

خرید فصل چهار بازی Rainbow Six Siege از هم اکنون برای بازیکنان در تمامی پلتفرم ها امکان پذیر است. قیمت این فصل نیز همانند فصل های قبلی این بازی ۳۰$ می باشد و با خرید آن امکانات بسیار خوبی به بازیکنان داده می شود. بهترین مزیت خرید فصل چهارم بازی این است که خریداران آن می توانند یک هفته زودتر به تمام ۸ اپراتور جدید این بازی که قرار است به فصل چهارم آن اضافه شوند دسترسی داشته باشند و همچنین برای باز کردن قفل و استفاده از آنها، دیگر نیازی نیست از امتیازاتی که درون بازی بدست می آورید استفاده کنید.

علاوه بر این کسانی که فصل چهار این بازی را خریداری کرده اند، می توانند از آیتم های انحصاری زیادی بهره برند که شامل یونیفرم ها، کلاه ها و Lava 6 Charm می شود. همچنین این افراد مقدار ۶۰۰ اعتبار درون بازی که به R6 credits معروف است را نیز بدست خواهند آورد. همچنین تخفیف هایی در خرید های درون بازی برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

 

فصل چهار بازی Rainbow Six Siege

 

البته جایزه اضافه دیگری نیز برای افرادی که فصل چهارم این بازی را پیش از تاریخ ۴ مارچ ۲۰۱۹ ( ۱۳ اسفند ۹۷ ) خریداری کنند، در نظر گرفته شده است. این افراد می توانند از یک اسکین اسلحه Volcano Signature نیز علاوه بر تمام موارد فوق بهره برند. کسانی که فصل سوم این بازی را نیز خریداری کرده بودند، در صورت خرید فصل چهارم، ۶۰۰ اعتبار درون بازی بیشتر کسب خواهند کرد.

 

منبع: GameSpot

Author funzy
Published
Categories اخبار
Views 479
0

Comments

No Comments

دیدگاهتان را بنویسید

ورود به سایت

Username:

Password:


آخرین دیدگاه‌ها

سبد خرید

محصولات برتر

Dragon Age: Inquisition

۱۰۰,۰۰۰ تومان۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Horizon Forbidden West

۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles

۲۰۰,۰۰۰ تومان۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نماد اطمینان خرید